Hvad med IBM Thinkpad R31 bærbar?
Fra : Schulz

Dato : 20-05-03 18:38

Hejsa!

Jeg står og skal bruge en bærbar til kontor og skolebrug. Da R31'eren er
billig og samtig "et mærke", tænkte jeg det kunne være noget... Budgettet er
max. 10000,-kr

Nogen meninger? Har du måske endda selv en, hører jeg gerne fra dig.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Henning

Dato : 20-05-03 19:41

On Tue, 20 May 2003 19:37:30 +0200, "Schulz"
<schulz@schulzcomputer.dk> wrote:

> [...]
>max. 10000,-kr
>
>Nogen meninger? Har du måske endda selv en, hører jeg gerne fra dig.

Er du uheldig, og maskinen går i stykker, skal den sendes ind til IBM
- der går hurtigt 2 uger. Køb i stedet en Dell, som reparerer på
stedet

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Schulz

Dato : 20-05-03 21:12

> Er du uheldig, og maskinen går i stykker, skal den sendes ind til IBM -
der går hurtigt 2 uger. Køb i stedet en Dell, som reparerer på stedet

> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk

Hvis jeg køber en Dell med 3 års onsite, kan jeg ikke holde mig indenfor mit
budget....

Fra : Henning

Dato : 22-05-03 05:28

On Tue, 20 May 2003 22:11:43 +0200, "Schulz"

>der går hurtigt 2 uger. Køb i stedet en Dell, som reparerer på stedet

>Hvis jeg køber en Dell med 3 års onsite, kan jeg ikke holde mig indenfor mit
>budget....

Så køb med Collect and Return - i 9 ud af 10 tilfælde reparerer
teknikeren på stedet alligevel, det er nemmest for alle parter

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Lauge

Dato : 21-05-03 07:07

> [...]

>max. 10000,-kr
>
>Nogen meninger? Har du måske endda selv en, hører jeg gerne fra dig.

En glimrende løsning! kunne faktisk ikke være bedre :)
og af meget bedre konstruktion end dells..

Fra : Jacwin

Dato : 21-05-03 07:56

Et alternativ kunne være en Acer 233XV til 7995,- laptop4u

2000 MHz , Mobile Intel® Celeron® processor, 256 MB DDR RAM, 30 GB 4200
RPM HD, 8xDVD drev, 14,1 TFT XGA skærm (1024x768), V.90 modem, 10/100
Mbit netkort, Touchpad, Li-Ion, Windows XP Home Edition DK

> http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AcerTravelMate230

.... og der vil inden for dit budget være plads til en ekstern brænder
fra LiteOn jf. edbpriser.dk