Kan nogle genkende gammelt bundkort på fot~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 20-05-03 18:11

Hejsa...

Jeg har købt et gammelt bundkort , vel 2 år gammel.
Det skulle være et SiS Chipset, med onboard VGA og AUDIO. Der sidder en
AMD-K7 processor på, men jeg aner ikke hvad kortet hedder. Jeg skulle nemlig
gerne have fat i en bog til det......

Nogle der kan hjælpe? Jeg smider et billede på binaer iløbet af kort tid !

Mvh Thomas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-05-03 19:00

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote:

> [...]
>AMD-K7 processor på, men jeg aner ikke hvad kortet hedder. Jeg skulle nemlig

Prøv at starte bundkortet op, dvs skærm og strøm på. Og vend så
tilbage oplysningerne fra BIOS opstart billedet.

<MLR>

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 20-05-03 19:02

On Tue, 20 May 2003 19:11:13 +0200, "Thomas Buus Andersen"
> [...]

>AMD-K7 processor på, men jeg aner ikke hvad kortet hedder. Jeg skulle nemlig

Det kunne for eksempel være et pcchips, de er ret anonyme:
http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/

>Nogle der kan hjælpe? Jeg smider et billede på binaer iløbet af kort tid!

Hvis du poster et link så har vi en chance for at finde det.

Tomas