Mystiske ASP fejl.
Fra : Ghashûl

Dato : 14-01-01 11:16

Er jeg den eneste der har oplevet at få en 'Undefined Error' som
henviser til en tom linie?

Jeg synes det virkede lidt suspekt.
Jeg kører IIS5 på Win2k

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629

We ain't done till this battle has been fought and won
The victory, how sweet it be, is already ours
Holding the stars, is the man that carries my scars
Always the same, I wear his name with no shame
Here in this Battle Cry, we will never die
-P.O.D. - Tribal

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 14-01-01 15:16

"Ghashûl" wrote:

> Er jeg den eneste der har oplevet at få en 'Undefined Error' som
> henviser til en tom linie?
>
> Jeg synes det virkede lidt suspekt.
> Jeg kører IIS5 på Win2k

Nope, men kan du give noget kontekst? aka. paste noget script?

--
Lauritz

Fra : Ghashûl

Dato : 14-01-01 19:49

On Sun, 14 Jan 2001 15:15:58 +0100, Lauritz Jensen
<lauritz2@hotmail.com> wrote:

>Nope, men kan du give noget kontekst? aka. paste noget script?

Jeg genstartede maskinen, så kørte det.
Det var mere som et kuriosum end som et problem jeg skulle have hjælp
til.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 14-01-01 19:17

"Ghashûl" <ghashul@ghashul.dk> wrote
> Er jeg den eneste der har oplevet at få en 'Undefined Error' som
> henviser til en tom linie?

Prøv at kigge i de omkringliggende linier f.eks. kan min IIS5 ofte ikke
tælle...

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra :

Dato : 15-01-01 13:21

Jeg har oplevet det på en server hvor den PERIODISK giver fejlen.

Siden åbner en database, henter et eller to recordsets ud, lukker pænt efter
sig og viser indholdet af recordsettene.

Men ind i mellem får jeg fejlen.

Databasen er en Accessbase - som jeg har prøvet at lave oprydning i, men det
hjælper ikke.

Det interessant er, at hvis jeg flytter hele skidtet (side og db) over på en
anden server (et webhotel) så kører skidtet helt stabilt.

Serveren der giver fejl, kører i øvrigt lignende sider helt stabilt og uden
fejl...

- Niels