MS Windows
briani 27239
Inbox.dbx - hvordan importerer jeg?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 20-05-03 16:57

Hejsa,

Jeg har eksporteret en Inbox.dbx-fil fra min tidl. Windows-installation
(Outlook Express), som jeg gerne vil have importeret igen efter formatering.
Men nu ved jeg ikke hvordan jeg skal importere denne pokkers .dbx-fil! Nogen
forslag til hvordan jeg gør?

Mvh.
Troels

Fra : Madsen

Dato : 20-05-03 17:16

Troels [around 9000] skrev:

> [...]
> importeret igen efter formatering. Men nu ved jeg ikke hvordan jeg
> skal importere denne pokkers .dbx-fil! Nogen forslag til hvordan

Hvis du prøver at kigge i den gruppe som omhandler Outlook Express
så findes svaret sikkert allerede derinde. :)

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.mail%2Bnews.outlook-express

Madsen.