strømforsyning til HP printer?
Fra : Marilyn Manson

Dato : 20-05-03 15:50

Hej NG

Jeg har under transport tabt ledning og strømforsyning til min HP 710C
printer!
Er der en der har sådan noget skidt til salg eller ved om man kan købe det i
butikker?

Undskyld hvis det er forkert NG men kunne ikke lige finde en køb/salg gruppe
og er lidt stresset i denne eksamenstid!

Mvh
sbjaerre
[ingen_spam_tak]sbjaerre@mail.dk

Fra : Th Frydensberg

Dato : 20-05-03 16:36

Marilyn Manson wrote:

har en helt ny
mv th

Fra : Marilyn Manson

Dato : 20-05-03 16:50

Flot Mester!
Vil du sælge den, eller vil du bare fortælle at du har en?
Pris?

Fra : Th Frydensberg

Dato : 20-05-03 17:12

Marilyn Manson wrote:

> Flot Mester!
> Vil du sælge den, eller vil du bare fortælle at du har en?
> Pris?
100- kr !

Fra : Marilyn Manson

Dato : 20-05-03 17:50

100,- incl. forsendelse?

Fra : Esben

Dato : 20-05-03 16:47

"Marilyn Manson" <None@all.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har under transport tabt ledning og strømforsyning til min HP 710C
> printer!
> Er der en der har sådan noget skidt til salg eller ved om man kan købe det
> butikker?

Strømforsyningen kan ikke længere skaffes originalt fra HP, men den ville
nok også koste det samme som en ny printer. Jeg vil foreslå at du spørger i
news://dk.marked.privat.edb , der må være en eller to som har sådan en død
printer med at adapter til overs.

--
Esben

Fra : Thore Sorensen

Dato : 22-05-03 08:22

On Tue, 20 May 2003 16:49:31 +0200, "Marilyn Manson" <None@all.com>
wrote:

> [...]
>
>Undskyld hvis det er forkert NG men kunne ikke lige finde en køb/salg gruppe
>og er lidt stresset i denne eksamenstid!

Hej...jeg har en HP C2176A, som er til en 670'er.
Ved ikke om det er den samme?

Denne her er 30V DC 400mA med _minus_ på centerlederen i DC-stikket.
Kan du bruge den?

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj
Croma 2.0ie 1993 - Pluto 1.2 1996 - Adria 502LH 1996

(fjern Z'erne hvis du mailer direkte)

Fra : Per

Dato : 22-05-03 09:00

On Thu, 22 May 2003 09:22:06 +0200, Thore Sorensen <dinotec@pc.dk>
wrote:

>Hej...jeg har en HP C2176A, som er til en 670'er.
>Ved ikke om det er den samme?
>
>Denne her er 30V DC 400mA med _minus_ på centerlederen i DC-stikket.
>Kan du bruge den?

Jeg tvivler på det går. Jeg har en HP 710 og på dens
strømforsyning står der 18V, så mon ikke 30V er lige
i overkanten.

mvh Per

Fra : Thore Sorensen

Dato : 22-05-03 09:43

On Thu, 22 May 2003 09:59:47 +0200, Per <nospam@nospam.here> wrote:

>Jeg tvivler på det går. Jeg har en HP 710 og på dens
>strømforsyning står der 18V, så mon ikke 30V er lige
>i overkanten.

Nej, det går ikke...men jeg var ikke klar over, hvad hans 710'er sq
have, derfor skrev jeg spænding/strøm.
Per, på din strømforsyning står der også strømstyrken, den kan levere.
Hvis det er noget a'la 1,5 -2A og spænding 18V, kan en PSU fra en laptop
måske bruges...hvis det kan betale sig...:)
Han skal være rimeligt glad for sin printer...

Fra : Per

Dato : 22-05-03 09:58

On Thu, 22 May 2003 10:43:15 +0200, Thore Sorensen <dinotec@pc.dk>
wrote:

>Per, på din strømforsyning står der også strømstyrken, den kan levere.

Sorry, jeg er ikke hjemme lige nu, så jeg kan ikke
lige komme til at se efter. Men jeg skal kiige på
når jeg engang kommer hjem.

mvh Per