Ryanair ferie med de små og klapvogn i fly~
Fra : Henrik Ibsen

Dato : 20-05-03 13:18

Vi skal til stockholm med det lille flyveselskab. Er der nogen der ved om
det er muligt at tage en sammenklappelig KLapvogn ( ) med i flyveren?
Jeg kan ikke rigtig finde noget på www.ryanair.com og er i tvivl om de yder
denne service, og det er jo ikke rigtig muligt at ringe til dem.

Tak for svar,
Henrik

Fra : Katja Lykkegaard And~

Dato : 20-05-03 19:52

"Henrik Ibsen" <41@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
yder
> denne service, og det er jo ikke rigtig muligt at ringe til dem.

Hej Henrik!

Følgende telefonnummer henvises der til på Ryanair´s hjemmeside hvis man har
yderligere spørsmål end dem der er beskrevet på siden.

*Danmark 90 133 144 (2 DKK pr. minut)

Mon ikke de kan svare på dit spørgsmål.

Med venlig hilsen og god rejse fra Katja

Fra : Carsten Agger

Dato : 22-05-03 11:37

"Henrik Ibsen" <41@c.dk> wrote in message
> [...]
yder
> denne service, og det er jo ikke rigtig muligt at ringe til dem.

Du kan tage den med, hvis den kan accepteres som håndbagage; imidlertid har
I jo ikke meget gavn af den mellem checkin og checkin? I Tirstrup er der i
alle
tilfælde ikke ret langt fra checkin til transithal/flyver, og man behøver
først at
checke ind en halv time før afgang, hvilket vil sige, at klapvognen måske
ender med at blive til mere besvær end gavn?
Men ... formentlig ja, hvis den kan være i flyets bagagehylder (og nej, hvis
den ikke kan).

venlig hilsen
Carsten Agger

--
FAKLENS NYHEDSTJENESTE:
http://www.faklen.dk/nyheder

Fra : sales rep

Dato : 25-05-03 16:35

> [...]
yder
> denne service, og det er jo ikke rigtig muligt at ringe til dem.

Et par ting.
Ryan Air er ikke nogete lille selskab længere. (de er heller ikke billige
længere)
Jeg har flere gange set folk få sammenklappelige klapvogne med som
håndbagage. Hvan man imidlertid skal være klar over er at man i STN
(Stansted) ofte skal op og ned af trapper op til flere gange, og da
folkestrømmen kan være anseelig, er det måske nemmere at checke klapvognen
ind som bagage, og få den i forhallen. Min kone + 3 børn tager ofte turen,
og hun gider ikke fumle med klapvognen da det ofte er en pestilens at få den
igennem terminalen.

Mvh
Carsten