d-Link 604 ......
Fra : gats

Dato : 20-05-03 13:07

Jeg har et spøjst problem:

Har opgraderet til FW 1.80 men så kan jeg ikke connecte til firmaet. Cisco
VPN connecter fint uden problemer, men mit login scribt vil ikke køre. Der
er et program som skal minimere vinduet, men efter en pause på 2 min. for
jeg at vide at closewin.exe ikke er et win32 program.
Har routeren gjort noget ved programmet, og hvordan kan det lade sig gøre ?
Har nu lånt en anden router med 1.62b2, og alt virker som det skal.

Forvirret, jo.!

--
\!/
(@@)

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 21-05-03 16:01

Jeg havde samme problen, så jeg startede hele opsætningen forefra, også det
med at trække stikket od i 2 min.

MVH
Jan

Fra : gats

Dato : 21-05-03 16:36

Jan.Kristensen wrote:
> Jeg havde samme problen, så jeg startede hele opsætningen forefra,
> også det med at trække stikket od i 2 min.

Ja der skal åbenbart noget til før at man ikke kan komme i forbindelse med
en 604.
Min gik kold og når jeg ville spole en FW på fik jeg at vide at den havde
adresse 192.168.123.1 og var chrashed.
Fint, så satte jeg min computer op til 192.168.123.10 of flashede dyret, og
vupti så virkede den igen.

Fra : Bernd Uthoff

Dato : 21-05-03 22:50

her er der ingen problemer med fv 1,80, men har heller ikke haft bøvl med
den gl.fv
jeg har 3-4 pc`er i lan og på wan (tele2adsl), + fjernskrivebord til mit
job.
det undrer mig, at der er mange med D-link 604 som har dårlige oplevelser
med den.
jeg har haft min i ½ år nu og ærgre mig kun over, at jeg ikke købte den med
printerport.

mvh bernd

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 22-05-03 14:00

Jeg syntes nu ikke at det var den helt store oplevelse (Dårlige) for jeg
havde nu tilskrevet problemet til mig selv, da jeg har ikke den helt dybere
viden omkring rutere m/ nat.
Men der er andre der har haft det nemmere end jeg, også med D-Links 604.

Fra : Michael Pedersen

Dato : 23-05-03 20:58

Hej

Hvor har du fundet V1.80 ? Jeg kan kun finde V1.62b2, som jeg selv
anvender for øjeblikket.

/Michael

Fra : Ivar Madsen

Dato : 24-05-03 08:17

Michael Pedersen skrev Fredag den 23. maj 2003 21:57 i dk.edb.netvaerk:

> Hvor har du fundet V1.80 ? Jeg kan kun finde V1.62b2, som jeg selv
> anvender for øjeblikket.

Ivar Madsen

Fra : gats

Dato : 24-05-03 09:00