Backup af 3510i
Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 19-05-03 18:40

Hej NG.
Hvilket program kan jeg bruge til at lave backup af min 3510i mobil??
Jeg har UniBox(M/F-bus) og Griffin, hvilket software passer til??
Jeg vil gerne have backup af:
Telefonbog.
Beskeder.
Kalender.
Java.
Nogle der kan tricks??

Mvh.
Kent

Fra : abl

Dato : 19-05-03 20:03

Hej
Det kan oxygen phone manager II nok et af de bedre programmer til backup af
data i sin phone.
Programmet findes mange steder prøv at søg på nettet

Allan

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 21-05-03 18:39

OKi jeg fandt programmet og det kan jeg slet ikke få til at få
forbindelse!!
det er så oxo nok trial version, men hvad gør man??

Fra : abl

Dato : 21-05-03 21:40

Hej
Der finden en ældre ver. på nettet som er cracket
ellers kan programmet købes her www.oxygensoftware.com
man kan købe en privat licens for 1 telefon

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 22-05-03 09:46

hmm ja men nu vil jeg gerne have tingene til at virke før jeg køber noget
som helst...
Kan den virkeligt ikke samarbejde med min unibox??