Hvor sletter den det ikke når jeg trykker ~
Fra : Kristian Sørensen

Dato : 13-01-01 23:52

Hej hele NG
Jeg er ved at lave det site http://www.kum.subnet.dk , men er
kommet til at ødelægge det script jeg brugte. Det er et chat
script og når jeg trykker på send skulle den jo gerne slette det
gamle. Men prøv at gå ind og kigge - skal trykke på punktet chat.
Hvis I/du har brug for at se koden så har jeg lagt den her
http://www.kum.subnet.dk/chat.txt

Fra : Andreas Mailand

Dato : 14-01-01 00:54

Hej Kristian

Scriptet ligner til forveksling det script Tony Fonager har kodet...
Gå ind på asp.dk - der er der en "opdatering" til scriptet der løser det
omtalte problem.

--
Andreas Mailand
andreas@mailand.dk, (+45) 26 81 39 99

Fra : Kristian Sørensen

Dato : 14-01-01 15:20

> Hej Kristian

Hej Anders Mailand

> Scriptet ligner til forveksling det script Tony Fonager har kodet...
> Gå ind på asp.dk - der er der en "opdatering" til scriptet der løser det
> omtalte problem.

Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det var noget jeg selv have lavet -
men gruden til det ligger på asp.dk/netcoders.dk er vel for at man gerne må
bruge det. Jeg har det også et par af dine scipts - selvfølgelif bare
omskrevet så det passer til det jeg skal bruge dem til.

Men tark for svaret.. jeg er på vej der ind for at kigge på det.

Ha' en forsat god weekend

Kristian Sørensen