Sage fluestang
Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-05-03 23:10

Hej NG
Jeg prøver at lokke min ven, Henrik til at tage imod et tilbud om en Sage XP
8,5 fod klasse 4. Ër der nogen her, der kender stangen og kan rose den til
skyerne ? Vi skal til Sverige til sommer og fiske ørreder og stallinger på
tørflue og det mener jeg jo, den vil være god til.

Jesper

Fra : Lars Lind

Dato : 19-05-03 21:56

Sage er generelt et super produkt. Har selv 4 af slagsen, fra en 9. kl 5 til
14. kl.10. Jeg kan defor på det varmeste anbefale købet, omend jeg ikke
kender den pågældende stang.
LL

Fra : LVJ

Dato : 21-05-03 19:17

Hej Jesper!

Jeg har to af slagsen, XP 486 2-delt.

Det er ganske enkelt den bedste tørfluestang jeg nogen sinde har fisket
med - og jeg har haft en del.

Nu er smag og behag for aktion jo forskellig, men jeg holder af en hurtig
stang der gør at jeg selv kan bestemme hastigheden på min line.
Jeg har faktisk aldrig oplevet en stang som jeg kan fiske så langsomt med
uden at det ødelægger kadencen.
Og så er den hurtig på en silkeblød måde

Jeg bruger også denne stang i Sverige/Norge til storstalling

Jeg håber at det er et godt tilbud din ven har fået...

Venlig hilsen
LVJ

Fra : Roger Ohlund

Dato : 22-05-03 08:16

"Jesper Hansen" <bordum.hansenNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> skyerne ? Vi skal til Sverige til sommer og fiske ørreder og stallinger på
> tørflue og det mener jeg jo, den vil være god til.

Jag har en Sage XP 4100-4, det vill säga 10 fot 4-delad klass 4.
Detta är ett av dom bästa spön jag någonsin provat, och jag har provat många
=)
Fiskar öring (ørred), harr (stalling) och röding (arctic char??) i norra
Sverige.

Mvh/ Roger
Daytime engineer
Lifetime flyfisherman