Webspeed og to computere
Fra : Søren Bøhne

Dato : 26-03-01 23:07

Hej,
Jeg har en ven der skal til at have webspeed hos TDC. Han vil dog gerne have
det, så han kan gå på fra to computere, dog uden at skulle sætte den ene op
som server, så han er nødt til at have denne tændt når han skal på fra den
anden. Hvad skal man gøre for at slippe for dette?

Fra : Niels Callesøe

Dato : 27-03-01 02:57

"Søren Bøhne" <duckstabbersNOSPAM@sport.dk> wrote in
<99oeik$t7t$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>skulle sætte den ene op som server, så han er nødt til at have denne
>tændt når han skal på fra den anden. Hvad skal man gøre for at

Det kan du ikke, svjv.

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 27-03-01 16:44

Hejsa,

> Det kan du ikke, svjv.

Tjoh, du kan købe en ethernetrouter og smide på den. Den koster vel en
700-1000 kr. i den billige ende.

Ole Madsen / "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC
Internet."

Fra : Nils Lastein

Dato : 29-03-01 22:32

"Søren Bøhne" <duckstabbersNOSPAM@sport.dk> wrote in message
> [...]
> som server, så han er nødt til at have denne tændt når han skal på fra den
> anden. Hvad skal man gøre for at slippe for dette?

Er jeg den eneste der ville sætte en switch eller hub op?

Nils

--
netikette & citatteknik: http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Christen Stephansen

Dato : 29-03-01 22:28

> Er jeg den eneste der ville sætte en switch eller hub op?

Er det ikke en bridge man får til Webspeed K2?

/Christen Stephansen