Hårboller
Fra : Ninna Sørensen

Dato : 19-05-03 23:07

Hej.

Jeg har en hunkat på godt og vel 10 mdr. og hun er inde kat. Hun har kastet
hårboller op en gang, og jeg har lagt mærke til op til flere gange at hun er
ved at kaste op, men hver gang kæmper hun en sej kanp for at sluge det igen.
Jeg giver godt nok min hankat godbidder når han kaster hårboller op, i håb
om at min hunkat vel kaste sine op også.

Er der nogen som har nogle råd til hvad jeg kan gøre for at hun vel kaste
dem op istedet for at sluge dem igen..

Ninna

Fra : Helle

Dato : 20-05-03 07:11

> Er der nogen som har nogle råd til hvad jeg kan gøre for at hun vel kaste
> dem op istedet for at sluge dem igen..
>
> Ninna

Har du prøvet at så noget kattegræs som kan stå i en potte indenfor som de
kan gå og spise af? - eller du kan prøve med kattemalt som fåes hos
dyrlægen.

Mvh Helle