Ønskes / Købes: Kattekilling
Fra : Bong

Dato : 19-05-03 12:03

Hej.

Vi har p.t. en ung hunkat som er steraliseret, hun er indekat, 1år gammel og
mangler meget en legekammerat..... Vi søger derfor en han killing til hende,
vi har spurgt på vores dyrehospital om den skulle have en killing eller en
ungkat, til det sage de helt klart en killing, da det vil være meget nemmere
at sætte dem sammen og vores nuværende kat vil nemmere kunne acceptere en
killing.
Vores kat er meget legesyg og ligger ikke stille så meget som mange andre
katte, så vi skal have en killing som ikke er bange, vandt til mennesker og
andre katte, det skal også være en indekat. Den må gerne være rød eller
rødstribet men det er ikke et krav. Den skal være mindst 12 uger og så skal
den bo i midt og vestjylland da vi så kan komme og hente den. Og det skal
være en hankat, den må også gerne være vandt til at bruge en kattebakke med
låg og lem i.

Skriv endelig til os hvis i skulle sådan en i står og skal til at skille jer
af med. Vi lover tilgengæld at den kommer til et hjem med masser af varme og
kærlighed.

Venlig hilsen

Camilla og Niels
Holstebro

Fra : Mette og René

Dato : 19-05-03 12:13

--
> [...]
jer
> af med. Vi lover tilgengæld at den kommer til et hjem med masser af varme

Hejsa..
jeg har en i den nærmeste familie som har en lille hankilling som de søger
et nyt hjem til. Han er 12 uger gammel
og er meget legesyg, den godt nok ikke rød men er en rigtig flot gråstribet
lille frækkert. Han kan godt finde ud af at bruge en kattebakke
men det med lem og låg må nok lige slev introducerer ham for.
Det eneste er nok at han ikke befinder sig i vestjylland men derimod i
østjylland næmere betegnet viby århus...
Hvis det har interesse så må i få ham gratis og lidt udstyr følger også med
i form af en kattetransport .
Håber at høre fra jer mvh mette

Fra : Bong

Dato : 19-05-03 12:23

Har skrevet en mail til jer...

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 21:24

Jeg har to små røde hankillinger!!!!
du kan se billeder på http://www.geocities.com/puskrama/Killinger.html
Den ene er utroligt legesyg, den er vant til mange andre katte (vi har
omkring 10, så vi vil meget gerne af med nogle!!!) Den er godt nok ikke
indekat, men er vant til at "lave" i en bakke vi har med sand i.
De fylder 12 uger den 25. juni, men det er der jo ikke så længe til
Hvis det er et problem med at hente den (idet jeg bor i nordjylland) så kan
vi evt. bringe den (hvis det har interesse... har familie ved
Ringkøbing/Skjern)
Den ene killing er helt rød (eller rødstribet om man vil) Den anden (meget
legesyge) har hvide poter og mave/foran plus en smal stribe lige ned mellem
øjnene.
Hvis der er mere I vil vide skal I selvfølgelig bare spørge Håber vi kan
finde ud af det, idet de små meget gerne vil have et nyt hjem!
I må få den - bare I selv sørger for vaccination og evt. kastrering...

Mvh. Anita, Tversted (Nordjylland)

Skriv gerne direkte til min mail, da jeg ikke ser NG så tit, tak.

Fra : Bong

Dato : 20-05-03 17:03

Hej.

Så har vi fået en ny mis i familien :)

"[9881] Anita Abildgaard Jensen" <puskrama_at_hotmail_dot_com> skrev i en
meddelelse news:3ec93d75$0$97157$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...