Brev fra Norge
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 19-05-03 20:18

Brev fra Norge

On Sun, 18 May 2003 11:19:51 GMT, Peter P <peterp@hotmail.com> wrotd:

Fra : Nina Svendsen

Dato : 20-05-03 00:40

Feil, det er et _forslag_ om en ny hundelov i Norge, der blant mye annet,
disse rasene foreslås forbudt:

* American Staffordshire Terrier
* Staffordshire Bull Terrier
* Checoslovakian Wolfdog

Imidlertid har dette medført mange protester, både fra Norsk Kennel Klubb
(NKK), andre hundefolk og flere partier.

Jeg tror saken blir behandlet førstkommende fredag.

Fire hunderaser er pr. idag forbudt i Norge: pitbull, dogo argentino, fila
brasileiro og japansk tosu.

Korrigerende hilsen
Nina

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-05-03 19:42

Se selv hvor farlige de er *ironi*

Her er min lille historie:
Var hos vetten med min 9 mnd gamle kattunge for p-sprøyte forrige uke. Hun
går sitter ikke i bur, men har på seg katte-sele. Vi var alene på
venterommet, da det kommer inn en mann med en AmStaff hannhund. Katta ble
helt idiot. Hun tar et stooort sprang, og sitter i trynet på AmStaffen.
Stakkars han ble jo nesten sjokkskadet.
Jeg drar katten mot meg, og hun er fremdeles helt vill, og vil gjerne jule
opp denne hunden. Knurrer og freser og bærer seg gal....

Hjemme er hun vant til litt større hunder, + en liten. Og de er
bestevenner..Jeg har flere ganger lurt på hva som rørte seg i hue hennes der
og da

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Nina

Dato : 20-05-03 21:33

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Hjemme er hun vant til litt større hunder, + en liten. Og de er
> bestevenner..Jeg har flere ganger lurt på hva som rørte seg i hue hennes

Nina, du må nekte henne å lese no.alt.hunder. Det kan høres ut som om hun er
begynt å tro på det ben fjerner presterer å skrive, da kan man nemlig få
slike reaksjoner. Ikke bra!

mvh

Nina
www.hundifokus.no