Scripts i CSS ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 26-03-01 22:41

Hej

Kan et scripts som dette :

<SCRIPT language="JavaScript">
<!--
if (parent != self) {parent.location.href = self.location.href}
//-->
</SCRIPT>

indføjes i min ccs, således jeg ikke behøver at skrive den manuelt ind hver
gang ?

Kim
Odense

Fra : top

Dato : 28-03-01 07:36

Lav en ekstern javascript fil og gør således:

<script src="skriv navn på fil her"></script>

Tag'et kan inkluderes på alle sider hvor du har brug for scriptet. Som
en ekstra bonus, så cacher browseren en fil inkluderet på denne måde.

-Top