MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook i XP SP1 ?
Fra : ss

Dato : 19-05-03 12:05

Har jeg ret i at alle de nyeste opdateringer til OE & IE er i SP1 til XP.
og der ikke er nogen opdateringer til Outlook.

eller hva ? !

Fra : Søren Blom

Dato : 19-05-03 13:30

"ss" <ss@slsk.dk> skrev
> Har jeg ret i at alle de nyeste opdateringer til OE & IE er i SP1 til XP.
> og der ikke er nogen opdateringer til Outlook.

Du har ret, men du blander også to ting sammen, for Outlook XP har som sådan
ikke noget at gøre med Windows XP, som Outlook Express og IE er en del af.
Der findes også en SP1 til MS Office XP som du også skal have installeret,
du kan finde det hele på
http://office.microsoft.com/danmark/Downloads/default.aspx .

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : ss

Dato : 19-05-03 13:58

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> Der findes også en SP1 til MS Office XP som du også skal have installeret,

tak for det!

ved du om der ligger en komplet office xp sp1 på datablads cd? som windows
xp sp1 lige har gjort.?

Fra : Søren Blom

Dato : 19-05-03 16:26

"ss" <ss@slsk.dk> skrev

> tak for det!
>
> ved du om der ligger en komplet office xp sp1 på datablads cd? som windows
> xp sp1 lige har gjort.?

Det ved jeg faktisk ikke, men ellers er de til at hente fra www.microsoft.dk

Har du en langsom forbindelse, så skriv lige til mig privat, så finder vi ud
af noget at jeg sender SR1 og SR2 til Office XP på en cd til dig.

Fra : Karsten Strøm

Dato : 19-05-03 19:14

> [...]
ud
> af noget at jeg sender SR1 og SR2 til Office XP på en cd til dig.

Eller kunne i f.eks. prøve den her side.
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

---

Fra : ss

Dato : 20-05-03 07:02

> [...]
ud
> af noget at jeg sender SR1 og SR2 til Office XP på en cd til dig.

56k er det langsomt ? hmm... jeg tror jeg benytter mig af tilbudet. jeg
sender
en mail til dig snarest. mange mange gange tak for hjælpen.

Fra : Søren Blom

Dato : 20-05-03 11:41

"ss" <ss@slsk.dk> skrev

> 56k er det langsomt ? hmm... jeg tror jeg benytter mig af tilbudet. jeg
> sender
> en mail til dig snarest. mange mange gange tak for hjælpen.

ja 56K er sku langsomt når der skal hentes 30-35 MB hjem, send mig en mail,
så finder vi ud af noget.

Fra : ss

Dato : 21-05-03 08:48

> "ss" <ss@slsk.dk> skrev

> ja 56K er sku langsomt når der skal hentes 30-35 MB hjem, send mig en
> [...]

ja dav igen...
nu har jeg fundet en bekendt som vil downloade den til mig. Jeg vil bare
lige være sikker
på at det er den rigtige jeg henter -

http://office.microsoft.com/danmark/downloads/2002/oxpsp1.aspx
http://office.microsoft.com/danmark/downloads/2002/oxpsp2.aspx

er det ikke disse 2 ?

xp sp1 skulle have ændret reg.nr. - det skal office xp vel også ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-05-03 20:10

Nej, der er kommet flere rettelser siden som du kan hente på Windows
Update.
Som Søren skriver er Outlook ikke dækket i SP1 da det ikke er en del
af Windows XP.