/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Hjælp.....Jeg har låst min 3210
Fra : Andersen


Dato : 26-03-01 21:53

Hej NG

Har lige fået en simlåst 3210 med telia. Har nu prøvet nokiatool034, og den viste at kun den øverste lås var låst. Nu ville uheldet at jeg (nysgerrig som man jo er) trykkede på den første "open" knap, og så blev den "closed". Nu vil fonen ikke engang acceptere det oprindelige kort. Et forsøg på at "open all" virker ikke. Er der en venlig sjæl der har et program der kan få mig ud af denne knibe, eller i det mindste fortælle hvad jeg skal gøre. På forhånd tak.


 
 
Morten Fruergaard (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 26-03-01 21:55

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:HYNv6.777$94.189263@news010.worldonline.dk...
>i det mindste fortælle hvad jeg skal gøre

Trykke på den, som du har låst.
Så burde den låse sig op igen...

--
Mvh. Morten Fruergaard
'95 Nissan Patrol 2,8 TD GR 4x4 til salg
Med meget udstyr. Km. 110.000, fejlfri FDM/syn.
Pris kun kr. 125.000 - se mere på www.patrol.dk




Andersen (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Andersen


Dato : 26-03-01 22:00

Har prøvet mange gange uden held

Morten Fruergaard <mitfornavn@mitefternavn.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:x1Ov6.781$94.191154@news010.worldonline.dk...
> "Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:HYNv6.777$94.189263@news010.worldonline.dk...
> >i det mindste fortælle hvad jeg skal gøre
>
> Trykke på den, som du har låst.
> Så burde den låse sig op igen...
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> '95 Nissan Patrol 2,8 TD GR 4x4 til salg
> Med meget udstyr. Km. 110.000, fejlfri FDM/syn.
> Pris kun kr. 125.000 - se mere på www.patrol.dk
>
>
>


Lasse Hedegaard (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 26-03-01 21:56

Andersen skrev:

>Er der en venlig sjæl der har et program der kan få mig ud af denne knibe, eller i det mindste fortælle hvad jeg skal gøre.

Du skal bruge et Dejan Flasher-kabel, eller få en med sådan et kabel
til at gøre det for dig (jeg har et :)
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Andersen (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Andersen


Dato : 26-03-01 22:02

Ja det lyder jo meget godt, men hvorfor ville den så godt låse en lås mere??????men ikke åbne igen.


Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
> Du skal bruge et Dejan Flasher-kabel, eller få en med sådan et kabel
> til at gøre det for dig (jeg har et :)

Pas på jeg ikke kommer ned til dig jeg bor i Valby.

Andersen

> --
> venligst
> /Lasse
>
> Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/


Lasse Hedegaard (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 26-03-01 22:23

>Ja det lyder jo meget godt, men hvorfor ville den så godt låse en lås mere??????men ikke åbne igen.

Du kan låse alle Nokia-telefoner med et alm. datakabel, men ikke låse
dem alle op igen - det er helt normalt.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Andersen (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Andersen


Dato : 26-03-01 22:05

Hvordan finder jeg ud af hvilket kabel jeg har ???? SW ver. 5.36
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:f6bvbt8ehvr7a6b0vatpq7d6c5dvd0rqs3@tnews.inet.tele.dk...
> Andersen skrev:
>
> >Er der en venlig sjæl der har et program der kan få mig ud af denne knibe, eller i det mindste fortælle hvad jeg skal gøre.
>
> Du skal bruge et Dejan Flasher-kabel, eller få en med sådan et kabel
> til at gøre det for dig (jeg har et :)
> --
> venligst
> /Lasse
>
> Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/


Lasse Hedegaard (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 26-03-01 22:23

Andersen skrev:

>Hvordan finder jeg ud af hvilket kabel jeg har?

Du har med sikkerhed et alm. datakabel, hvis du ikke har fået andet at
vide. Et Dejan Flasher-kabel kan slet ikke bruges som et alm.
datakabel.

>SW ver. 5.36

Den KAN godt åbnes med alm. datakabel, hvis man er lidt fingerfærdig,
og tør satse sin telefons liv...
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Carsten Riis (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 26-03-01 22:51

Lasse Hedegaard wrote:
>
> Du skal bruge et Dejan Flasher-kabel, eller få en med sådan et kabel
> til at gøre det for dig (jeg har et :)

Jeg kunne fint lukke mine fire låse op med et almindeligt mbus-kabel.

I praksis fik jeg dog hjælp af en af mine gangkammerater til
kortslutningen. Men det gik lidt tid, men det lykkedes i sidste ende.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.
Andel eller leje er ligegyldig.
Send en mail, hvis du selv har eller kender en, der kender en.

Lasse Hedegaard (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 26-03-01 22:58

Carsten Riis skrev:

>Jeg kunne fint lukke mine fire låse op med et almindeligt mbus-kabel.

Ja, det kan godt lade sig gøre fra START af.

Andersen har åbenbart kommet til at lukke de andre, og nogle gange
låser telefonen så det IKKE er muligt at åbne dem igen, uden et
Flasher-kabel, for mig lyder det til at det er det der er sket.

>I praksis fik jeg dog hjælp af en af mine gangkammerater til
>kortslutningen. Men det gik lidt tid, men det lykkedes i sidste ende.

Ja, det har jeg også selv gjort inden jeg fik flasher-kabel.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Carsten Riis (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 26-03-01 23:01

Lasse Hedegaard wrote:
>
> Ja, det kan godt lade sig gøre fra START af.
>
> Andersen har åbenbart kommet til at lukke de andre, og nogle gange
> låser telefonen så det IKKE er muligt at åbne dem igen, uden et
> Flasher-kabel, for mig lyder det til at det er det der er sket.
>
Nope. Andersen er kommet til at gøre det samme som jeg. Pillet lidt for
meget.

Eller også har jeg bare været rigtig rigtig heldig. Jeg har ellers leget
med samtlige knapper i NokiaTool, så jeg burde have lavet en del ravage
på min mobi. Og alligevel lykkedes det.

> >I praksis fik jeg dog hjælp af en af mine gangkammerater til
> >kortslutningen. Men det gik lidt tid, men det lykkedes i sidste ende.
>
> Ja, det har jeg også selv gjort inden jeg fik flasher-kabel.


--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.
Andel eller leje er ligegyldig.
Send en mail, hvis du selv har eller kender en, der kender en.

Lasse Hedegaard (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 26-03-01 23:11

Carsten Riis skrev:

>Nope. Andersen er kommet til at gøre det samme som jeg. Pillet lidt for
>meget.

Det gjorde jeg også, og det resulterede i en telefon der kun kunne
reddes med Flasher-kabel.

>Eller også har jeg bare været rigtig rigtig heldig. Jeg har ellers leget
>med samtlige knapper i NokiaTool, så jeg burde have lavet en del ravage
>på min mobi. Og alligevel lykkedes det.

Selvfølgelig skal Andersen prøve selv først (med risiko for at brænde
telefonen af). Det sker ikke med Dejan-kabel.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Carsten Riis (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 26-03-01 22:58

Andersen wrote:
>
> Hej NG
>
> Har lige fået en simlåst 3210 med telia. Har nu prøvet
> nokiatool034, og den viste at kun den øverste lås var låst.

Det ser ud til, at være det samme som hos mig.

> Nu ville uheldet at jeg (nysgerrig som man jo er) trykkede på
> den første "open" knap, og så blev den "closed".
> Nu vil fonen
> ikke engang acceptere det oprindelige kort. Et forsøg på at
> "open all" virker ikke. Er der en venlig sjæl der har et
> program der kan få mig ud af denne knibe, eller i det mindste
> fortælle hvad jeg skal gøre. På forhånd tak.


Du har sikkert gjort det samme som jeg. Været lidt for pillefingret.


Jeg fik (med hjælp af min lokale "elektronikhaj") lidt hjælp til at
følge brugsanvisningen på http://www.nokiauk.f2s.com/536.html.
Jeg mener, at den er nemmest at følge når der er fire hænder til at
betjene telefon og mus.
Og derudover skulle jeg have fugtige hænder for at kunne kortslutte
bedst mulig.


Og jeg fik da låst mine to op. Min kærestes mobi vil ikke engang i
kontakt med datakablet af uransagelige grunde.



PAS PÅ: Ben 6 dvs. benet til højre for ben 5 kan ødelægge din mobi
helt!!! Så vær forsigtig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.
Andel eller leje er ligegyldig.
Send en mail, hvis du selv har eller kender en, der kender en.

Møgelmose (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Møgelmose


Dato : 27-03-01 21:34


www.xr2.subnet.dk/348141.htm
ligger der en dansk guide som jeg har skrevet prøv eventuelt
www.tastetoner.dk han har fået alle mine guider jeg har lavet itl 5.31 5.36
og 6.00 så prøv at se om han har lagt dem på der

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk



LP (30-03-2001)
Kommentar
Fra : LP


Dato : 30-03-01 05:46

Hej
Jeg har låst 25 3210 v5.36 med nokiatool034 jeg har haft en del der ikke
ville låses op men så fandt jeg ud af at der skulde en modstand på ledningen
, jeg fik det til at passe ved at sætte ledningen på min pc kabinet og den
anden ende i den ene hånd og så et lille stump ledning i den anden hånd til
at sætte på ben 5, så viser den ikke 656565 mere men en masse blandet, viser
den 656565 er modstanden for lille viser den den normale nr er den for stor
er det blandet tal er den iorden.
Mad den metode låste de sidste op efter 2-5 forsøg på alle 4 locks.

Håber at det lykkedes.

MVH PRSR
"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:HYNv6.777$94.189263@news010.worldonline.dk...
Hej NG

Har lige fået en simlåst 3210 med telia. Har nu prøvet nokiatool034, og den
viste at kun den øverste lås var låst. Nu ville uheldet at jeg (nysgerrig
som man jo er) trykkede på den første "open" knap, og så blev den "closed".
Nu vil fonen ikke engang acceptere det oprindelige kort. Et forsøg på at
"open all" virker ikke. Er der en venlig sjæl der har et program der kan få
mig ud af denne knibe, eller i det mindste fortælle hvad jeg skal gøre.
På forhånd tak.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408636
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste