Kampfisk-unger
Fra : LBH

Dato : 26-03-01 21:53

Hej allesammen

Mine kampfisk har fået unger. Jeg har købt et lille ynglebur (et net) hvor
de går i, da jeg ikke har plads til et nyt akvarium hvor yngel kan gå i. Men
hvad f.... spiser/lever sådan nogen af? Hvad skal jeg give dem så jeg kan
være sikker på at de overlever og vokser?

Med venlig hilsen
Lasse

Fra : Carsten Gall

Dato : 26-03-01 21:59

LBH <labuha@mail.tele.dk> skrev i en news:99oa25$e1i$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> hvad f.... spiser/lever sådan nogen af? Hvad skal jeg give dem så jeg kan
> være sikker på at de overlever og vokser?

Giv dem microorm, eller noget af det kunstige foder der kan købes på tube.
Alternativt kogt tørret æggeblomme.

Carsten

Fra : LBH

Dato : 26-03-01 22:11

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvor
> Men
>
> Giv dem microorm, eller noget af det kunstige foder der kan købes på

Er du ikke lige sød og forklare hvad det er!

Lasse

Fra : Carsten Gall

Dato : 26-03-01 23:40

LBH <labuha@mail.tele.dk> skrev i en news:99ob4r$hri$1@news.inet.tele.dk...

> tube.
>
> Er du ikke lige sød og forklare hvad det er!

Hvad for noget af det??

Carsten

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-03-01 20:34

"LBH" <labuha@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad f.... spiser/lever sådan nogen af? Hvad skal jeg give dem så jeg kan
> være sikker på at de overlever og vokser?

Risvand... find en gammel nylon strømpe og put ris iden, og giv dem det 3
gange om dagen.. og skift 1 til 2 liter vand hverdag...

/Peter

Fra : Carsten Gall

Dato : 29-03-01 00:29

Peter Jensen <cfp9345@vip.cybercity.dk> skrev i en

> [...]
> >

> Risvand... find en gammel nylon strømpe og put ris iden, og giv dem det 3
> gange om dagen.. og skift 1 til 2 liter vand hverdag...

Har de dårlig mave *s*?
Det lyder mere som en læge der ordinerer risvand mod diarre.

Skal risen være koget godt ud eller??

Carsten

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-03-01 15:56

> [...]
> kan

> Har de dårlig mave *s*?
> Det lyder mere som en læge der ordinerer risvand mod diarre.

Bare direkte fra posen

/Peter

Fra : Jan Boegh

Dato : 29-03-01 16:33

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Har de dårlig mave *s*?
> Det lyder mere som en læge der ordinerer risvand mod diarre.

Mon ikke det handler om at risvandet giver anledning til en opblomstring af
noget spiseligt krible-krable (infosurier)?

mvh
Jan