Frontpage intern hyperlinks
Fra : Ole Alex Pedersen \(~

Dato : 18-05-03 22:17

Hej

Jeg har været så uheldig at få en forkert hyperlinks sat ind på en side og
da jeg er ret ny i dette kan jeg ikke finde ud fa at få den fjernet,,

Problemet ser således ud

Under index 2 har jeg nogle undersider 2a-2b-2c-2d
Under index 4 har jeg på en eller andet mådet fået lavet en intern
hyperlinks der henter side 2c op og den kan jeg ikke få omdøbt til side 4
er der en måde at løse dette på ??

Jeg har prøvet at tygge mig igennem siderne med HTML koder for at finde den
famøse links men ikke med held..

Håber der er en der kender løsningen..

Mvh.

Ole

Fra : Ole Alex Pedersen \(~

Dato : 18-05-03 22:51

Siden hedder www.dch-odsherred.dk
Ole

Fra : Ole Alex Pedersen \(~

Dato : 19-05-03 23:12

¨Har fået hjælp fra dk.edb.internet.webdesign