Trin 2 af db, ASP og Flash
Fra : Peter Hansen

Dato : 18-05-03 21:42

nu har jeg endelig fået det til at virke - sådan da.
Mit sidste problem er så at jeg ikke kan få hentet teksten fra ASP-filen på
den ønskelige måde.
Jeg har lavet en knap der indeholder:

---------------start-------------------
on (release) {
loadVariablesNum("handler.asp", "0", "POST");
loadVariablesNum("handle.asp?klovn="+klovn, "0");
_root.snot = klovn;
}
---------------slut-------------------

og en ASP-fil der indeholder

---------------start-------------------
<%
FirstName = Request.form("FirstName")
dim strLogFile
strLogFile = Server.MapPath(".") & "\logfile.txt"
Const cForAppending = 8
Const cTristateUseDefault = -2
Set fsoObject = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set tsObject = fsoObject.OpenTextFile(strLogFile, cForAppending, True)
tsObject.WriteLine FirstName
tsObject.Close
Response.Write "klovn=tadaaa"
%>

Mit problem ligger ikke i at sende variabler til asp-filen, nærmere at hente
variablen 'klovn' over i Flash-filen
Jeg skal faktisk udføre on (release) to gange (klikke to gange) før at
variablen klovn bliver overført til _root.txt - hvorfor ?

ASP-filens restenrede kildekode er jo for så vidt ligegyldig her men den
skal bruges senere til noget database.

Hilsen fra Peter