Partition Magic 8
Fra : MA

Dato : 19-05-03 13:15

Har i flere år anvendt Partion Magic 4.01. I forbindelse med opgradering til
Windows XP agter jeg at investere i en nyere udgave. Iden forbindelse har
det undret mig at PartitionMagic 8 er billigere end version 7, kr. 456,- mod
745,- på EDBpriser 19.05....!

Endvidere har jeg bemærket, at PC World (US ed.) i jan. 2003 advarer mod
version 8 til XP Professional (men ikke til XP Home) da der med en NTFS
partitioneret harddisk opstod irreversible problemer ved ændring af cluster
størrelsen.
Er der andre der kender til dette problem?

Venligst

Martin
ma_dk@NoSpamhotmail.com
Please, remove NoSpam before replying.

Fra : Inc

Dato : 19-05-03 13:41

PartitionMagic 8 dur, jeg har genvundet flere pationer + data, efter der
har været andre pationer og andet data over det, =/ hader når et ghost går i
ged....

Fra : Ole

Dato : 19-05-03 15:04

> [...]
> det undret mig at PartitionMagic 8 er billigere end version 7, kr. 456,- mod

Den kan hentes her: http://fosisoft.home.ro/
venstre spalte et stykke nede tryk VISIT og du får 29,8 MB til downloadning !

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 19-05-03 15:50

>Den kan hentes her: http://fosisoft.home.ro/
>venstre spalte et stykke nede tryk VISIT og du får 29,8 MB til downloadning !

Hi. Jeg synes ikke, at jeg får noget frem, når jeg trykker på VISIT,
der kan downloades ???

Med venlig hilsen
Erik Jakobsen
eja@urbakken.dk

Fra : Ole

Dato : 19-05-03 20:47

"Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse

> Hi. Jeg synes ikke, at jeg får noget frem, når jeg trykker på VISIT,
> der kan downloades ???

Tag lige og afvent nogle minutter gør det på tiden/dagen hvor der ikke er run på
serveren - inden der sker noget -
Korrekt om aftenen når folk er kommer hjem er FOSI's server altid optaget !

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 19-05-03 17:16

> Den kan hentes her: [CENSUR]
> venstre spalte et stykke nede tryk VISIT og du får 29,8 MB til
downloadning !

Det er vist ikke helt lovligt...!!

/Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-05-03 21:49

In dk.edb.hardware, Ole <holtesletmig@ofir.dk> says...
> Den kan hentes her: http://fosisoft.home.ro/
> venstre spalte et stykke nede tryk VISIT og du får 29,8 MB til downloadning !

Købe-software _KØBER_ man.

*PLONK*

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : MA

Dato : 20-05-03 19:16

Købe eller downloade. Tak for kommentarerne...., men
1) har nogen haft problemer med Partition Magic 8 og Windows XP
Professional?
2) Hvorfor er Partition Magic v. 7 dyrere end v. 8?

Fra : MA

Dato : 20-05-03 19:13

Tak for tippet!