MSI BlueTooth USB Tranceiver Key
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 19-05-03 12:15

Hej!

Er der nogen der ved, om subj. passer til alle PC'ere med USB eller om
den er lavet specielt til MSI PC'ere?

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797967

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-05-03 15:13

"Thomas Rokamp" <mail@crax.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Er der nogen der ved, om subj. passer til alle PC'ere med USB eller om
> den er lavet specielt til MSI PC'ere?

Passer til alle PC'ere med USB.
Har selv haft fornøjelsen af at prøve den på min Dell PC.
--
Peter J

Fra : Dan

Dato : 22-05-03 08:55

Er der så nogen der ved om den virker til en Nokia 6310i??

Mvh
Dan

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-05-03 10:04

"Dan" <torskerogn@"nospam"hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der så nogen der ved om den virker til en Nokia 6310i??

jeg er ikke stødt på noget
Bluetooth grej som den USB key ikke kunne
kommunikere med. Af mobiltlf. kan nævnes
Nokia 7650 og 3650 som kører uden problemer.
Har derudover med stor succes anvendt den
til PC -> PC kommunikation
Helt skægt at sidde med sin winamp playlist
lagt ind i en 7650'er og så starte numre op på
PC'en via sin telefon ... det er hele investeringen værd :)
--
Peter J