Et ram ? hjælp..
Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 18-05-03 21:51

Jeg har købt nogle 800mhz 256MB RD ram til min P4.
Den vil ikke starte op med dem i, og jeg får så at vide fra firmaet jeg har
købt dem at jeg skal opdatere min bios.

Kan det virkelige passe at det er den eneste måde at få mere ram i min puter
på.??
Har kigget, og mener måske ikke at jeg er hård nok til at rode på den måde
med min bios.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : -V-

Dato : 19-05-03 00:04

Tholo - www.tholofoto.dk wrote:
> Jeg har købt nogle 800mhz 256MB RD ram til min P4.

Hvor har du købt dem? Hvad gav du?

Når du nu alligevel ikke kan få dem til at virke, så kan du jo sælge dem til
mig, som en slags 'tak for hjælpen'...

-V-

Fra : Leony

Dato : 19-05-03 10:29

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ec7f237$0$29520$ba624c82@nntp04.dk.telia.net

> Jeg har købt nogle 800mhz 256MB RD ram til min P4.
> Den vil ikke starte op med dem i, og jeg får så at vide fra firmaet
> jeg har købt dem at jeg skal opdatere min bios.

Umiddelbart synes jeg ikke det lyder til at en BIOSopdatering vil
hjælpe.

> Kan det virkelige passe at det er den eneste måde at få mere ram i
> min puter på.??

RD-RAM skal monteres parvis.
Har du købt 1x256 MB eller 2x128 MB?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Brian K Hansen

Dato : 19-05-03 14:06

> [...]
> meddelelse news:3ec7f237$0$29520$ba624c82@nntp04.dk.telia.net

> Umiddelbart synes jeg ikke det lyder til at en BIOSopdatering vil

Eller hvis der er kun 2 slots skal den ene termaintorers.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 19-05-03 15:52

jeg har købt 2 x 256
og jeg har 4 pladser til ram i min pc.

Nu sidder der 2 x 256 MB og 2 x 64 MB jeg ville så skifte de 2x64 ud med
2x256 for at opnå 1 GB ram.