forskel på D-Link 604 og 804 ?!?
Fra : Niels Højdahl

Dato : 18-05-03 15:35

Hejsa,

Jeg skal bruge en router til mit lille LAN, der består af én stationær
(snart 2) og én bærbar koblet på TDC BB|ADSL - 1024/256.

Jeg har kigget på en DI-604, men kan få en DI-804 fra januar til samme
penge.

Hvilken er at foretrække?

/niller

Fra : Andersen

Dato : 20-05-03 07:41

Niels Højdahl wrote in message ...
> [...]
>(snart 2) og én bærbar koblet på TDC BB|ADSL - 1024/256.
>
>Jeg har kigget på en DI-604, men kan få en DI-804 fra januar til samme

Nu kan det du skriver forståes på 2 måder, men vælger jeg at satse
på du mener at 804'eren er brugt og fra Januar 2003, ja så forstår
jeg ikke dine problemer. Der er stadig 1½ års garanti og du får en
Router der kan mere (formodes uden at have tjekket D-links HP).
(Den anden fortolkning er at du kan få den fra Januar 2004 og
derfor er nødsaget til at vente ½ år og derfor vil vide om det er
ventetiden værd)

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-05-03 21:43

Andersen skrev Tirsdag den 20. maj 2003 08:40 i dk.edb.netvaerk:

> Nu kan det du skriver forståes på 2 måder, men vælger jeg at satse
> på du mener at 804'eren er brugt og fra Januar 2003,

Jeg tror at det er sådan det skal forstås, ellers giver det ikke så
meget mening, specielt ikke når 804'en er i handlen.

> ja så forstår
> jeg ikke dine problemer. Der er stadig 1½ års garanti og du får en
> Router der kan mere (formodes uden at have tjekket D-links HP).

Mig bekendt så er forskællen VPN.

Ivar Madsen