MS Windows
briani 27239
Gendannelse af tabte data ved format
Fra : Jan Ohlsson

Dato : 18-05-03 14:53

Jeg har formateret en harddisk ved en fejl er der mogle der ved hvilket
program jeg skal bruge for at gendanne det tabte
håber det kan lykkedes jeg kører windows 98se på disken

Jan O

Fra : gats

Dato : 18-05-03 15:52

Jan Ohlsson wrote:
> Jeg har formateret en harddisk ved en fejl er der mogle der ved
> hvilket program jeg skal bruge for at gendanne det tabte
> håber det kan lykkedes jeg kører windows 98se på disken

Prøv af hente PC Inspector. File recovery.

http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm

mvh
& held og lykke.

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 18-05-03 16:06

"Jan Ohlsson" <jan.ohlsson@privat.dk> skrev:
Sun, 18 May 2003 15:52:43 +0200 i dk.edb.system.ms-windows
>Jeg har formateret en harddisk ved en fejl er der mogle der ved hvilket
>program jeg skal bruge for at gendanne det tabte

Prøv det gratis program 'PC Inspector'. Det klarer sikkert problemet.
Ellers er der det kraftigere 'R-Studio', men det koster penge.

Erik Helmer Nielsen