MS BlueTooth USB Adapter
Fra : Ham Selv

Dato : 18-05-03 13:23

Findes der en BlueTooth Connection Manager som kan styre adapteren som
følger med MS's Intelli mus ?.

Fra : No1

Dato : 18-05-03 13:59

> Findes der en BlueTooth Connection Manager som kan styre adapteren som
> følger med MS's Intelli mus ?.

Hvis du har WinXP, er der native bluetooth support i ServicePack1.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-03 15:09

"No1" <cccccccccc@nonexisting.doooooomain.com> wrote in message

> Hvis du har WinXP, er der native bluetooth support i ServicePack1.

kan adabteren opføre sig som en serialport?

Fra : No1

Dato : 18-05-03 22:31

> kan adabteren opføre sig som en serialport?

Ja, det kan jeg i hvertfald, men jeg har ikke SP1, jeg bruger Anycom USB
software (driver/software suite). Går udfra det er det samme i SP1's native
bluetooth support. Det software jeg bruger til at sync'e min telefons
kalender og kontakter bruger i hvert fald BT i gennem en virtuel serielport.