Udflåd!
Fra : Tina

Dato : 18-05-03 12:45

Hejsa.

Jeg er konstateret gravid i 3. uge. Jeg har været igennem en IVF behandling
med min mand.

Det jeg vil høre om er det normalt at få en gang udflåd? Det ligner nærmst
det slim man kan hoste op.

Jeg var på sygehuset med det, men der kunne de ikke sige hvad det kunne
være.

Jeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke kunne finde en fornuftig
forklaring på det.

På for hånd tak!

Med venlig hilsen

Tina

Fra : ankjær

Dato : 18-05-03 18:27

Hej Tina
Hjertelig tillykke.
Ja det er helt normalt.
Jeg har selv 2 sunde og raske drenge
Hvor jeg mens jeg ventede dem Var igennem det begge gange.
Nu er jeg gravid i 13 uge og har også haft/har det denne gang
Min læge kan ikke præcis sige hvad det er udover at det er normalt.
Mvh Vibeke Ankjær

Fra : Tina

Dato : 18-05-03 19:06

"ankjær" <cvankjaer@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu er jeg gravid i 13 uge og har også haft/har det denne gang
> Min læge kan ikke præcis sige hvad det er udover at det er normalt.

Tak for svaret, også et tillykke til dig
Mvh.
Tina

Fra : Henning Petersen

Dato : 18-05-03 21:34

On Sun, 18 May 2003 13:45:04 +0200, "Tina"
<tina1234567890@stofanet.dk> wrote:

> Hejsa.
>
> Jeg er konstateret gravid i 3. uge. Jeg har været igennem en IVF behandling
> med min mand.

Tillykke.
Vi var igennem samme tur i sommers, og har nu to dejlige dreng på 2½
måned

> Det jeg vil høre om er det normalt at få en gang udflåd? Det ligner nærmst
> det slim man kan hoste op.

Jeg mindes noget om at de fortalte at det kunne der kommer, og at det
ikke var noget at bekymre sig om, da det vist var meget normalt.

> Jeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke kunne finde en fornuftig
> forklaring på det.

Jeg kan ikke husk om de kom med en forklaring, ud ofer at gøre
opmærksom på muligheden.

> På for hånd tak!

Det var så lidt

--