Scanner laver striber- kan det fixes?
Fra : LB

Dato : 18-05-03 09:42

Min HP Scanjet 3200c er begyndt at lave striber og gule farver ude i
siderne. Ellers fungerer den godt nok. Ved nogen om det kan fixes? Kan det
være "lysstofrøret"?
Lars Bo.

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-03 14:28

>Min HP Scanjet 3200c er begyndt at lave striber og gule farver ude i
>siderne. Ellers fungerer den godt nok. Ved nogen om det kan fixes? Kan det
>være "lysstofrøret"?
>Lars Bo.
Prøv først at fjerne/geninstallerer driverer.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : LB

Dato : 18-05-03 21:11

> Prøv først at fjerne/geninstallerer driverer.
Har nu prøvet, det hjalp desværre ikke. Jeg har også prøvet at geninstallere
driveren til printerporten.
Lars Bo.

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 14:34

>Har nu prøvet, det hjalp desværre ikke. Jeg har også prøvet at geninstallere
>driveren til printerporten.
>Lars Bo.
Ok, jeg fik engang de samme striber da jeg installeret Omnipage scanner
driver ocr, og de var ikke til at få væk igen desværre, så kun en windows
installetion hjalp mig her.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Erik

Dato : 19-05-03 22:23

On Sun, 18 May 2003 10:41:45 +0200, "LB" <larsbo@email.dk> wrote:

>Min HP Scanjet 3200c er begyndt at lave striber og gule farver ude i
>siderne. Ellers fungerer den godt nok. Ved nogen om det kan fixes? Kan det
>være "lysstofrøret"?
>Lars Bo.

Prøv at kigge på:
http://www.frontiernet.net/~willshak/scanner.html

ser striberne sådan ud?

Så kunne det jo være løsningen - men det er dælme ikke nemt. Jeg kom
til at knække en lille flis af et af spejlene, fordi de sad så godt
fast. Så helt ufarligt er det altså ikke - det bør nok være det sidste
man prøver.

Mvh
Erik