Printer med multifunktion
Fra : pope

Dato : 18-05-03 09:28

Er der en der har et godt råd imkring printer med multifunktion.
Pris ca. 2000.- Har hørt at Brother er god. Nogen der har erfaring på
dette område?

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 18-05-03 09:57

"pope" <polpot@pot.dk> wrote in message

> Er der en der har et godt råd imkring printer med multifunktion.
> Pris ca. 2000.-

Se her:

http://www6.tomshardware.com/consumer/20030407/index.html

Jeg har selv HP PSC 2110, og den er aldeles glimrende (1499,-). Hvis du også
vil have fax og ROM indstiksslots (sådan at du kan printe billeder direkte
fra kameraets filmROM), så skal du have storebroderen HP PSC 2210.

V.h.

Mads

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 18-05-03 11:12

> [...]
> vil have fax og ROM indstiksslots (sådan at du kan printe billeder direkte
> fra kameraets filmROM), så skal du have storebroderen HP PSC 2210.

Jeg har også en HP PSC 2110.. og jeg har ingen problemer haft. Den er ganske
glimrende til mine behov

PS: Nogen der kender et billigt sted man kan købe blækpatroner til denne
maskine? Jeg er ved at løbe tør..

--
Mvh.
Peter Bak