Indkøbskurv?
Fra : Tommy

Dato : 18-05-03 08:51

Hej

Mon der er nogen der har et link til en "indkøbskurv" som jeg kan få lov til
at skille ad? Det jeg gerne vil er at kunder kan bestille direkte på min ASP
side der udskriver produkter fra en Access 2000 database. Der skal ingen
betalingsdel være men en mulighed for at bestille X antal . Jeg forestiller
mig så at bestilling bliver sendt via Jmail . Lyder det helt ud i skoven ?
Jeg er muligvis ikke helt vågen

Tommy

Fra : Tom Jensen

Dato : 19-05-03 20:46

"Tommy"

> [...]
forestiller
> mig så at bestilling bliver sendt via Jmail . Lyder det helt ud i skoven ?

Bestillingerne bliver jo liggende i databasen, men du kan da sagtens
sende en mail til dig osse, som en ekstra sikkerhed.
Hent en komplet butik fra min hjemmeside.

Tom Jensen
FF Soft
www.ffsoft.dk

Hent en gratis web shop