Fiskepladser i Roskildefjord?
Fra : Vagn Hansen

Dato : 26-03-01 21:01

Hej, jeg får besøg af en fluefiskende kollega de næste 4 dage og ville gerne
vise ham at det er lige så godt at fiske i Roskildefjord som han siger at
det er i limfjorden. Jeg har ikke selv prøvet at fiske i Roskildefjord og
vil derfor meget gerne have et par tips til hvor jeg skal tage ham med hen.
Da jeg bor i taastrup og fiskeriet skal foregå efter fyraften må det meget
gerne være på denne side af fjorden. Vi arbejder i værløse så det gør heller
ikke noget hvis det er lidt nordpå, da vi har snakket om at kører direkte
fra job og ud for at fiske.

Håber på et hurigt svar da han kommer i morgen aften, hvor vi lige vil sætte
os ned og binde et par fluer til de store ørreder som forhåbentlig er i
fjorden nu

Med lystfisker hilsen

Vagn Hansen

Fra : Kenny Hanberg

Dato : 26-03-01 23:24

Du kan læse lidt om Vellerupvig hvis i vil bevæge jeg lidt
http://opasia.dk/sportsfiskeri/spinnefiskeri/vellerupvig.shtml

Mvh
Kenny Hanberg

Fra : Kenny Hanberg

Dato : 26-03-01 23:50
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-03-01 08:32

Kenny Hanberg wrote:

> Du kan læse lidt om Vellerupvig hvis i vil bevæge jeg lidt
> http://opasia.dk/sportsfiskeri/spinnefiskeri/vellerupvig.shtml

Ahmmmm.... hvis der ikke er sket radikale ændringer af topografien i
området, så er Vellerup Vig en del af Isefjorden....

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 27-03-01 08:32

On Tue, 27 Mar 2001 09:31:35 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Ahmmmm.... hvis der ikke er sket radikale ændringer af topografien i
>området, så er Vellerup Vig en del af Isefjorden....

Nu skrev Kenny jo også "Hvis i vil bevæge jer lidt"

/Brian

Fra : Jens_M

Dato : 27-03-01 12:25

Prøv bare et tilfældigt sted - det kan ikke være dårligere end Limfjorden
(desværre!)

mvh
Jens

<6dNv6.653$94.176253@news010.worldonline.dk>...