Lidt hjælp til popup ønskes...
Fra : Kenneth Peippo

Dato : 17-05-03 23:17

Hej NG,

Jeg har et lille fint popup på www.bannerdesign.dk ved exit af
min forside. Fra den fører et link til min side med nyhedsbrev.

Mit spørgsmål er så:

Er det muligt at få mit popup til at lukke idet nyhedsbrevssiden
åbner? Altså kommandoerne i samme link?

Kan siden med nyhedsbrevet blive maksimeret på en smart måde?

Håber nogle af i kloge hoveder kan hjælpe

Mvh Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-05-03 10:22

"Kenneth Peippo" <kenneth@bannerdesign.dk> skrev

> [...]
> min forside. Fra den fører et link til min side med nyhedsbrev.
>
> Er det muligt at få mit popup til at lukke idet nyhedsbrevssiden

Du kan gøre det ved at sætte en timeout på popup'en:
.... får popup til at lukke igen efter 5 sekunder

> Kan siden med nyhedsbrevet blive maksimeret på en smart måde?

Brugerne er ikke begejstrede for, at udefra kommende kræfter således
overtager kontrollen over størrelsen på det åbnede browservindue.
Det er smartere at lave sidedesignet, så det uden sideværts scroll kan ses i
alle størrelser browservinduer.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Kenneth Peippo

Dato : 18-05-03 20:33

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Du kan gøre det ved at sætte en timeout på popup'en:
> .... får popup til at lukke igen efter 5 sekunder

Tak skal du have!