brugt barne-udstyr i København
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-05-03 20:31

Hej gruppe

Jeg står og skal have barn til sptember. I den forbindelse begynder
jeg at tænke på barnevogn, og skræmmes af de mange muligheder man
bliver konfronteret med - og de priser der følger med.

Kæresten og jeg er begge på SU, så vi skal bare have noget "der
virker", og har ikke rigtigt råd til at ønske os luft i hjulene,
drejbare forhjul etc.

Det forekommer mig, at jeg engang læst om en butik på Vesterbro. der
sælger brugt børne-udstyr. Nogen der kender den og ved om den er værd
at gå efter?

På forhånd tak.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Rasmussen \(7000\)

Dato : 17-05-03 21:01

Jamen hvad med at kigge efter blå avis, det er en masse gode tilbud til jer
er jeg helt sikker på I har evt råd til

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-05-03 22:09

"Rasmussen \(7000\)" <temka@tdc-broadband.dk> writes:

> Jamen hvad med at kigge efter blå avis, det er en masse gode tilbud
> til jer er jeg helt sikker på I har evt råd til

Jeg vil gerne have en (brugt-) butik for at kunne se på forskellige
modeller. Er på bar bund med hvilken model vi skal have (selvom jeg
som udgangspunkt bare skal have "noget der virker" til SU-venlieg
priser).

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Gunnar007

Dato : 18-05-03 16:42

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> modeller. Er på bar bund med hvilken model vi skal have (selvom jeg
> som udgangspunkt bare skal have "noget der virker" til SU-venlieg

Jeg har en idé, ind i en butik, se og hør og føl på hvad sælgerne prøver at
prakke jer på.. Derefter er det bare at slå op i den blå avis, ikke finde
tilsvarende.

Men husk !! Det er ikke alt en sælger i en babyudstyrs butik vil sælge dig,
som du måske har brug for.
Dit barn sover ikke længere fordi babyalarmen koster 1500,-
Og badekaret kan man sagtens købe i Ikea, og der sparer man nemt 50-60 %..
Et lille fif .. Højstol i Ikea koset 79.95 kr. Og blev kåret som en af de
bedste stole i forbrugerbladet Tænk

God fornøjelse

Hilsen G.
Lykkelig far til knægt på 6 md.

Fra : Stine

Dato : 17-05-03 21:12

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> wrote in message

> Det forekommer mig, at jeg engang læst om en butik på Vesterbro. der
> sælger brugt børne-udstyr. Nogen der kender den og ved om den er værd
> at gå efter?

Hej Janus,

Kender ikke lige nogen på Vesterbro, men der er pif paf puf
(www.pif-paf-puf.dk) på Østerbro og Klodshans (www.klodshans.dk) på Amager.

/Stine

Fra : Torup & Bachmann

Dato : 17-05-03 21:35

> [...]
> Det forekommer mig, at jeg engang læst om en butik på Vesterbro. der
> sælger brugt børne-udstyr. Nogen der kender den og ved om den er værd

Hej Janus
Der er 2 steder på Vesterbro, hvor du kan købe brugt børneudstyr. Den ene er
Engby barnevogne, der ligger på Enghavevej, 50 m. fra Vega. De sælger brugte
barnevogne og klapvogne, mener også jeg indimellem har set brugte
barnesenge.
Det andet sted er Hva´Så, som ligger på hjørnet af Saxogade og Estlandsgade,
der kan du indimellem (kommer an på, hvad de får ind) købe barnevogn og i
hvert fald masser af lækkert brugt babytøj ekstremt billigt. Det koster 10
kr. for 1 stk og 3 for 20.
Når den tid kommer er der også billig efterfødselsgymnastik og babysvømning
for 20 kr. pr. gang. Absolut et besøg værd.

MVH Rikke (gammel meget tilfreds bruger af Hva´Så)

Har du børn??? - Så se her:
www.boernefamilie.webbyen.dk

Fra : Carina & Thomas

Dato : 18-05-03 10:05

Hej
der findes adskellige butikker i kbh - bla klods hans på amagerbrogade i
kbh . den er værd at gå efter , der kan man "prutte" om prisen - der er også
pif-paf puf ( nr kan du finde på www.krak.dk ) du kan jo også vælge at gå
ind på qxl.dk der er tit babypakker der er komplette .
men ellers begge de nævnte steder kan man få det man skal bruge til en
overkommelig pris .
held og lykke med jagten og tillykke med den lille når den kommer ....