VBScript GetObject og Java-Klasse
Fra : Ricki Runge

Dato : 12-01-01 13:26

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt med brugen af GetObject som er
implemteret fra VBScript version 5?
-Mit problem ligger i at jeg ønsker at bruge en java-klasse i min ASP-kode,
dette kan jeg dog også fint komme til hvis jeg bruger en standard-klasse som
fx java.util.Date på denne måde:
Set t = GetObject("java:java.util.Date")
-Jeg kan også fint bruge en klasse der ligger et sted hvor ClassPath'en
peger på, men da det kun er en enkelt klasse jeg skal bruge, syntes jeg det
er lidt overkill at få ændret ClassPath. Så læste jeg i dokumentationen til
GetObject at man kunne angive en path, men dette kan jeg ikke få til at
virke. Jeg har forsøgt følgende:
Set t = GetObject("D:\java\Test.class", "java:Test")
Set t = GetObject("D:\java\", "java:Test")
Set t = GetObject("D:\java", "java:Test")
-Men alle uden held. Nu håber jeg der er nogen der han hjælpe mig lidt på
vej.

På forhånd tak
Ricki Runge

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 12-01-01 15:12

Prøv evt. at kaste din klasse ind i TrustLib.
(http://www.asptoday.com/articles/19991227.htm)

--
Lauritz

Fra : Ricki Runge

Dato : 12-01-01 17:50

"Lauritz Jensen" <lauritz2@hotmail.com> wrote in message
> Prøv evt. at kaste din klasse ind i TrustLib.
> (http://www.asptoday.com/articles/19991227.htm)

Mit problem er bare at jeg ikke har adgang til dette katalog, og jeg nægter
næsten at tro at en udbyder vil give en lov til at ligge en fil derind.
-Er der virkelig ikke andre måder?