Unlock af Nokia 3510i
Fra : HLJ

Dato : 16-05-03 18:55

Hej Gruppe

Kan man bruge det samme software til unlock af 3510i som til 3510. Det er
vel begge DCT4 telefoner.

//Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-03 19:13

"HLJ"
> Kan man bruge det samme software til unlock af 3510i som til 3510. Det er
> vel begge DCT4 telefoner.

jeps

--
MVH.

Anders Skalsted
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 17-05-03 01:45

"Online Unlock" <webmaster(a)nokia-unlock.dk> skrev i en meddelelse

> "HLJ"

> jeps
> MVH.
> Anders Skalsted

Jeg ved ikke hvor Anders Skalsted har lært at unlocke telefoner.. men han
ved vist ikke lige hvad han snakker om...
Svaret er Nej du kan ikke bruge de alm. programmer til 3510i (eks. Nokia
DCT4 Unlocker) som du kan bruge til 3510. Der er en lille forskel.
Andet spørgsmål var"Det er vel begge DCT4 telefoner.
Der er svaret jo....
Men du kan bruge www.gratisunlock.dk hvis du tør.. Det kan da ikke gå helt
galt.
Dan

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 08:02

"helloo.dk" <> Jeg ved ikke hvor Anders Skalsted har lært at unlocke
> [...]
> DCT4 Unlocker) som du kan bruge til 3510. Der er en lille forskel.
> Andet spørgsmål var"Det er vel begge DCT4 telefoner.

joo det gør han nu alligevel.. så pas nu på med at døm for hurtigt (som du
plejer ) Jeg var også engang uoplyst som du er ,

men mit svar fra i går holder... jeg har ET Stk software der kan åbne 3510i
og 3510 , og spørgsmålet lød på om man kunne låse de 2 mobiler op med samme
software, så mit svar må siges at være korrekt !

--
MVH.

Anders Skalsted
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 17-05-03 08:26

> [...]
samme
> software, så mit svar må siges at være korrekt !

Dog burde du nok i samme åndedræt have gjort opmærksom på, at det
program, HLJ refererer til (Nokia DTC4 Unlock) *ikke* virker på 3510i
også. Det kunne man jo sagtens tro efter at have læst dit indlæg.

\Mandal

Fra : Lars H

Dato : 17-05-03 13:02

> "Online Unlock" <webmaster(a)nokia-unlock.dk> skrev i en meddelelse
> 3510i
> samme

Hvad hedder det software der kan det?

Fra : helloo.dk

Dato : 17-05-03 23:50

> [...]

samme
> software, så mit svar må siges at være korrekt !

Jeg mener stadig at de normale programmer som jeg omtalte tidligere ikke kan
bruges til 3510i. At du muligvis er i besiddelse af et andet program som er
lavet efter de har lavet 3510i'eren er der ikke nogen snak om. men du kunne
jo oplyse hvad der er for et program der er tale om så dette skaber mere
forvirring.

For det andet syntes jeg ikke at jeg dømmer folk.. jeg vedkender også hvis
jeg laver en fejl. men her mener jeg at jeg svarede korekt på spørgsmålet...

Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-03 10:49

"helloo.dk" > Jeg mener stadig at de normale programmer som jeg omtalte
> [...]
kunne
> jo oplyse hvad der er for et program der er tale om så dette skaber mere

Jamen det stykke software jeg bruger... det er "Nokia DCT4 Tweak 2.0" ( fra
techtron ) købt og betalt hos mobilkabler ! , det er en god investering !

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.nokia-unlock.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 18-05-03 21:21

> Jamen det stykke software jeg bruger... det er "Nokia DCT4 Tweak 2.0" (
fra
> techtron ) købt og betalt hos mobilkabler ! , det er en god investering !

OK.. Det stykke legetøj har jeg også. men det virker kun sammen med den
dongel der følger med programmet.. (desuden ødelægger det softwaren i
telefonen) Så 'en af os har misforstået spørgsmålet... Jeg mener han spurte
efter de fri (gratis) programmer som findes på nettet til DCT4 telefoner. og
de virker nemlig ikke på 3510i.

Hilsen Dan

Fra : Tom A Jensen

Dato : 18-05-03 23:13

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

dan skrev noget ang "Nokia DCT4 Tweak 2.0" ( fra
techtron )

>(desuden ødelægger det softwaren i telefonen)
> Hilsen Dan

hej dan
det må du gerne lige uddybe lidt,det med at det software(tweak 2.0) skulle
ødelægge softwaren i telefonerne.
mvh
tom jensen
viborg

Fra : helloo.dk

Dato : 18-05-03 23:35

"Tom A Jensen" <2fast4y@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> hej dan
> det må du gerne lige uddybe lidt,det med at det software(tweak 2.0)
> [...]

Jeg har brugt det program på flere 3510i telefoner der var låst til Debitel.
Alle kunderne er kommet tilbage med den da den efter et vis stykke tid var
begyndt at slukke selv. eller den ikke modtager opkald, eller man ikke kan
ringe ud.. og sådanne noget..
Alle gangene har jeg lagt en ny software i telefonerne. (samme version som
var i ) og de virkede igen..
Så pas på med at bruge dette program.. (vidner haves hvis dette bliver
nødvendig)
Dan

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 20-05-03 00:17

> [...]
> begyndt at slukke selv. eller den ikke modtager opkald, eller man ikke kan

Du har glemt at resette WAP låsen.

Send mig din debuglog.txt

/ Thomas

Untitled Document------------------------ Med Venlig Hilsen Best Regards
Thomas Eriksen Mobilkabler.dk www.mobilkabler.dk - Mobiludstyr - Sat
udstyr - Computere - Telefoner Tele-way Danmark www.tele-way.dk Auth. Dealer
of electric components. info@tele-way.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 20-05-03 03:31

"Mobilkabler.dk" <kontakt@mobilkabler.dk> skrev i en meddelelse
> Debitel.
>
> Du har glemt at resette WAP låsen.
>
> Send mig din debuglog.txt

Er sendt..
Dan

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 20-05-03 21:29

Hej Dan og andre interesserede læsere.

Tilsyneladende er der en bug i nogle softwareversioner af 3510i, som får den
til at låse m.m. hvis den fx er fyldt op med sms+billedbeskeder.

Du kan undgå det ved at lave en full factory reset eller reset wap+gprs på
telefonen efter unlock.
For du har jo kun resettet simlåsen når du klikker "unlock". Wap+gprs låsene
er jo stadig blokerede.

Det er jo i princippet også det der sker ved en flashing af telefonen.

Håber det var svar nok.

M.v.h. Thomas