NOKIA 3510i - KØBT I ELGIGANTEN - LÅST .. ~
Fra : tlu

Dato : 16-05-03 10:11

Hej,

Jeg har købt en Nokia 3510i i Elgiganten med svensk brugsanvisning..

Problemet er at den er låst til TDC - og gratisunlock kan ikke åbne min
telefon - deres koder virker ikke

Har andre samme problem - og hvad skal jeg gøre for at få den låst op ..
Seriøs hjælp søges.

Mvh

Teddy
tlu@post.tele.dk

Fra : Th Frydensberg

Dato : 16-05-03 10:34

tlu wrote:

> [...]
> telefon - deres koder virker ikke
>
> Har andre samme problem - og hvad skal jeg gøre for at få den låst op ..

er den overhoved låst ??

Fra : tlu

Dato : 16-05-03 11:15

Ja,

Den er låst - kan ikke sætte andet simkort i ..

Fra : Th Frydensberg

Dato : 16-05-03 11:33

tlu wrote:

> Ja,
>
> Den er låst - kan ikke sætte andet simkort i ..

hvis du kun har en telefon, så er programmer dyre..
kik på http://www.dkunlock.dk
om der er een der kan hjælpe
mv th

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-03 18:18

"tlu" <tlu@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Ja,
>
> Den er låst - kan ikke sætte andet simkort i ..

Kom op til mig i espergærde... Jeg vil gøre det for dig gratis ( Kun Tlu )
jeg har kabel, dongel og nødvendig software !!

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.nokia-unlock.dk