Unlock ældre Alcatel One Touch Club
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 15-05-03 23:09

Hej,

Har en ældre Alcatel One Touch Club, som er låst. Man kan, så vidt jeg har
læst mig frem til, låse den op med en kode der genereres ud fra IMEI
nummeret. Hvordan får jeg lavet denne kode. Findes der et program, som kan
gøre det?

IMEI nummeret har kun 14 cifre. Er det normalt?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Brian J. N. - [ New-York@City.dk ]

Fra : Jens Andersen

Dato : 16-05-03 00:11

> Har en ældre Alcatel One Touch Club, som er låst.
Da den nok er over et halvt år gammel kan du få koden fra
mobiltelefonselskabet...
Dvs. f.eks. sonofon (har selv fået det gjort på en One Touch Easy)...det
tager lidt tid da de åbentbart skal have fat i koden et eller andet sted
fra, men den kommer i løbet af et par uger cirka.. (Det gjorde den
ihvertfald ved Sonofon med min telefon.)
Mvh Jens Andersen

Fra : Charlotte & Morten

Dato : 23-05-03 07:16

Alle ældre alcatel telefoner har kun 14 cifre i deres imeinr - det er altså
ganske normalt