Ericson 2618s
Fra : Allan

Dato : 15-05-03 21:42

hej
er der en barmhjertig sjæl som kan fremgangsmåden til at unlocke min Ericson
2618s. jeg har fået den 8-cifrede kode men kan ikke huske kombinationen med
tegn m.v.

Allan

Fra : helloo.dk

Dato : 17-05-03 01:48

"Allan" <aa@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ericson
> 2618s. jeg har fået den 8-cifrede kode men kan ikke huske kombinationen

Mener du skal taste < * * < for at komme ind i menuen.
Dan
--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Allan

Dato : 17-05-03 07:31