Gratisunlock igen igen
Fra : Digit

Dato : 13-05-03 21:32

Hej

Jeg har overvejet at prøve med en kode fra gratisunlock på min
ny-indkøbte Nokia 3510 med Debitel.
Risikerer jeg noget ved det?

--
/Digit

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-05-03 21:37

Digit skrev:

>Jeg har overvejet at prøve med en kode fra gratisunlock på min
>ny-indkøbte Nokia 3510 med Debitel.
>Risikerer jeg noget ved det?

Prøv i første omgang at indtaste oplysningerne, så vil du se, at du
får at vide, at de ikke gratis regner koder ud til Debitel-låste
telefoner. Hva' var det navnet på siden var?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Digit

Dato : 13-05-03 22:44

"Lasse Hedegaard" ræsonnerede, og skrev d. 13 maj 2003:

> Prøv i første omgang at indtaste oplysningerne, så vil du
> se, at du får at vide, at de ikke gratis regner koder ud
> til Debitel-låste telefoner. Hva' var det navnet på siden
> var?

Darn

--
/Digit

Fra : WR

Dato : 14-05-03 12:22

Har lige åbnet en 3510 med koderne fra gratis unlock - Det virkede bare
perfekt første gang...

Hilsaen Jan

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 14-05-03 14:55

Ja men de udregner stadig ikke unlockkoder gratis til debitel. Det tager de
100,00 kr for
Hos www.modify.dk koster det kun 70,00 kr

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen
www.modify.dk RemoteUnlock af Nokia tilbydes for 70,00 kr
3510(i), 3650, 6100, 6510, 6610, 7210, 7650, 8310, 8910

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-05-03 15:08

Mikkel Trabjerg Knudsen wrote:
> Ja men de udregner stadig ikke unlockkoder gratis til debitel. Det
> tager de 100,00 kr for
> Hos www.modify.dk koster det kun 70,00 kr

Og dette er ikke en markedsgruppe, så hvorfor reklamerer du med dine
ydelser?

\Mandal

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 14-05-03 17:40

> Og dette er ikke en markedsgruppe, så hvorfor reklamerer du med dine
> ydelser?

Fordi MTK har en ekstremt dårlig forretningsetik. Han har også længe skiltet
med en Århus afdeling. Når man spørger ham om at mødes i Århus siger han
pludselig, at han bor i Ålborg.

Nuvel, uærlighed er i hvert fald ikke min stil.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 14-05-03 21:18

Det kommer an på hvilke telefoner vi snakker om. Man kan godt få unlocket
DCT4 telefoner i Århus, ved at afhente en unlockkode....
Har du ingen kunder(Kasper) siden du gider bruge tid på at ringe rundt til
andre unlockere!!
Desuden er der mange grænsetilfælde(også fra din side - Kasper) af
reklame/hjælp herinde og jeg vil betragte mit indlæg, som et grænsetilfælde.

Til Kasper: Desuden kalder jeg det også dårlig forretningsetik at "svine"
andre til herinde

Denne tråd er afsluttet fra min side!!!! Fortsat god dag og husk
gratisunlock.dk er kun gratisunlock delvis

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen
www.modify.dk RemoteUnlock af Nokia tilbydes for 70,00 kr, NU også Debitel
3510(i), 3650, 6100, 6510, 6610, 7210, 7650, 8310, 8910

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:b9trgo$ovt$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 15-05-03 16:58

(Denne diskution hører til i dk.admin.netikette, hvortil jeg FUT'ter)

> [...]

> Det kommer an på hvilke telefoner vi snakker om. Man kan godt få unlocket
> DCT4 telefoner i Århus, ved at afhente en unlockkode....

Hmm, det var nu ikke den melding jeg fik, da jeg emailede til dig. Hvorfor
skriver du så ikke bare adressen på i Århus også ? Og hvorfor kun DCT4
telefoner ?
Dit foretagende lugter langt væk af remote unlock - jeg synes bare, at man
skal overveje, om det er hensigtsmæssigt hvis alle remote unlockere melder
sig til i alle amter.

> Har du ingen kunder(Kasper) siden du gider bruge tid på at ringe rundt til
> andre unlockere!!

Jo, det går udmærket, men jeg foretrækker en vis form for fair play og har
derfor valgt ikke at åbne en 'afdeling' i Ålborg, men hvis det er sådan du
ønsker det er det naturligvis helt ok med mig.

> Desuden er der mange grænsetilfælde(også fra din side - Kasper) af
> reklame/hjælp herinde og jeg vil betragte mit indlæg, som et
> grænsetilfælde.

Dit indlæg har da ikke noget med subjekt at gøre. Det ville muligvis være
ok, hvis du henviste til en søgning på google eller dkunlock og så blot
tilføjede din signatur.

> Til Kasper: Desuden kalder jeg det også dårlig forretningsetik at "svine"
> andre til herinde

Jeg fremdrager bare kendsgerninger, som alle selv kan kontrollere. Nogle er
frækkere end andre og derfor reagerer jeg.

> Denne tråd er afsluttet fra min side!!!! Fortsat god dag og husk
> gratisunlock.dk er kun gratisunlock delvis

Hvorfor skriver du det i et reply til mig ?
Det var vel blot ment som endnu mere spam. Hmpf.
Var det i øvrigt ikke også dig, der overtrådte Markedsføringsloven ved at
udsende private spam mails tidligere på året ?