Hva' hulen debitel???
Fra : Inztall

Dato : 12-05-03 21:17

Hej folkens,

Har just købt en Nokia 3510i med debitel abonnement.
For sjov skyld prøvede jeg at bytte sim kort med en ven. Hans telefon
brokkede sig over mit sim kort, men min telefon spurgte blot om min pin-kode
(som jeg jo selvfølgelig ikke lige kunne huske...doh!!).
Kan det virkelig være at min telefon ikke er låst, ellers burde den vel
brokke sig?

Inz.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-05-03 21:27

Inztall skrev:

>Kan det virkelig være at min telefon ikke er låst, ellers burde den vel
>brokke sig?

Det sker først efter du indtaster PIN-koden.

Men af og til sker det da, at telefoner sælges som låste, selvom de
vitterligt ikke er det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-05-03 21:33

> Det sker først efter du indtaster PIN-koden.

Forstået således, at det først kan ses om telefonen er låst, når du har
indtastet din pin-kode.
Du risikerer ikke, at telefonen bliver låst ved at prøve med det andet kort.
(Muligheden er der, men benyttes ikke længere)

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde