n 3510 I
Fra : tommy

Dato : 05-05-03 19:49

hej
har lige unlocked ny nokia 3510 i - virker i første forsøg - via
www.gratisunlock.dk
hilsen tommy

Fra : René * Simzonen.dk

Dato : 07-05-03 20:41

> hej
> har lige unlocked ny nokia 3510 i - virker i første forsøg - via
> www.gratisunlock.dk
> hilsen tommy

ok

Fra : DB312

Dato : 07-05-03 21:22

On Wed, 7 May 2003 21:40:31 +0200, "René * Simzonen.dk"
<rene@simzonen.dk> wrote:
Kanont

Men hvor er den købt og hvem var den låst til !!

For jeg har et problem med en Mobil fra El-Giganten som er låst til
TDC med mobil bonus abb.

Hmm har prøvet koderne på www.gratisunlock.dk men de virker ikke 1?!?!

Nogen der ved noget omdet her problem.

Hvad sker hvis jeg sætter kort i som ikke er TDC og den låder, bliver
den fortsat ved med at være låst til TDC eller er den helt død og så
skal jeg smide penge på bordet for at låse den op ?!?!

mvh thomas

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 07-05-03 23:02

> [...]

> den fortsat ved med at være låst til TDC eller er den helt død og så
> skal jeg smide penge på bordet for at låse den op ?!?!

Der sker ikke noget ved at prøve et andet kort. Det kan være du er heldig,
at telefonen ikke har været låst fra starten. Det kan også være TDC er
begyndt at bruge et system i stil med debitels til at låse telefonerne og så
skal der pt kabel til. Men det tror jeg nu ikke.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : tommy

Dato : 09-05-03 18:48

hej
købt ved tdc butik
låst til tdc

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 11-05-03 23:55

Det var dog utroligt hva???
Findes der virkeligt en hjemmeside der virker??