opdatering af c45 m50
Fra : Janus Olsen

Dato : 01-05-03 11:18

Hej
Kan man opgradere siemens c45 og m50 med datakabel, og hvis ja, hvor kan man
man finde disse filer. For det er desværre kun de dyre telefoner som siemens
ligger software ud til på deres hjemmeside, det er en der skal skiftes sprog
i vil jeg lige indskyde.
MVH Janus Olsen

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 01-05-03 19:09

Hej..
Det tror jeg desværre ikke er muligt med et simpelt datakabel..
Det er vist ligt mere advancerede..

Fra : Helmut Lotti

Dato : 02-05-03 09:39

"[Mob:Lock] - Kent" <Kent@funstuff.dk> skrev i en meddelelse
> Hej..
> Det tror jeg desværre ikke er muligt med et simpelt datakabel..
> Det er vist ligt mere advancerede..

Nu har vi jo alle forskellige opfattelser af hvad der er "avanceret"!
Jeg har selv opdateret flere C45'ere med et "simpelt" uoriginalt datakabel.
Opdaterings filerne/programmerne kan findes rundt omkring på nettet. Det
kræver lidt tålmodighed og tid, men de er til at finde.
Husk bare at finde en opdatering med det rigtige sprog. Fx vil firmware v31
med dansk sprogpakke og T9 hedde v310203!

Man skal også huske på, at man skal bruge et uoriginalt datakabel med
såkaldt autoignition, tjeck evt www.mobilkabler.dk.

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 02-05-03 14:22

> [...]
datakabel.
> Opdaterings filerne/programmerne kan findes rundt omkring på nettet.

Ja, det kan man godt, men der er desværre en del problemer i v.31 og de
nyeste versioner findes ikke på nettet så her er sagen noget anderledes. Men
jo, jeg kan skam godt opdatere dem til v.36 på nær nogle ganske få
telefoner.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Helmut Lotti

Dato : 02-05-03 14:44

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b8trec$jrp$1@sunsite.dk...
> Ja, det kan man godt, men der er desværre en del problemer i v.31 og de
> nyeste versioner findes ikke på nettet så her er sagen noget anderledes.

Jeg har da fundet både fw 360203 og fw 380203 på nettet og opdateret flere
C45'ere uden problemer!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti