Gratisunlock.dk
Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 30-04-03 18:14

Hej

Det software der ligger bag gratisunlock, hvad er det.
Der er en lignende service på nettet, hvor de tager penge for det.
Kan man også unlocke erricson på den måde. altså uden datakabel, og kun på
baggrund af IMEI nummeret, og udbyderen

Bjarne

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-04-03 18:29

> Kan man også unlocke erricson på den måde. altså uden datakabel, og kun på
> baggrund af IMEI nummeret, og udbyderen

Hej Bjarne,

det kan desværre ikke lade sig gøre. På Ericsson telefoner afhænger koderne
af nogle skjulte informationer i telefonen. Det er derfor nødvendigt at
kunne aflæse disse informationer fx via datakabel.

Hvis du er interesseret i at starte Ericsson unlock så kan jeg skaffe dig
nogle billige logs.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : helloo.dk

Dato : 01-05-03 00:59

"Bjarne Knudsen" <bjarnemk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Det software der ligger bag gratisunlock, hvad er det.
> Der er en lignende service på nettet, hvor de tager penge for det.
> Bjarne

Hej Bjarne..
Gratisunlock har lavet et script som gør at den går ind på han egen computer
og bruger en Calc. som omregner Emei nummeret om til en kode. Det er den
samme Calc. du kan købe hos www.mobilkabler.dk men det script er ganske
smart.. på den måde får han penge hjem på reklame fra hjemmesiden..
Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Jens Jensen

Dato : 04-05-03 21:04

Har idag låst 2 stk nye 3510i (299,-kr stk) op, på Gratisunlock. Ingen
problemer...funkede bare!

/jensen..

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 08-05-03 00:49

Det var dog utroligt hva???
Findes der virkeligt en hjemmeside der virker??

Fra : brianajensen

Dato : 12-08-03 18:31

"Bjarne Knudsen" skrev d. 30-04-03 18:14 dette indlæg :

> Det software der ligger bag gratisunlock, hvad er det.

> Der findes flere programmer på nettet som kan unlocke Nokia telefoner.
Prøv her: http://www.unlockme.co.uk/downloads/Cybergsm_DCT4_1.4.zip

Brian

http://www.kandu.dk/