Hvad er der sket
Fra : Hotrod#01

Dato : 30-04-03 04:27

Fra : Per Sørensen

Dato : 30-04-03 06:10

Tja de har jo nok fundet ud af at der her i livet ikke kan ydes noget
gratis?:)

Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 30-04-03 07:47

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse
> Tja de har jo nok fundet ud af at der her i livet ikke kan ydes noget
> gratis?:)

Kan der ikke det?

\Mandal

Fra : Gratisunlock

Dato : 30-04-03 10:59

Der hvor vores Webhotel er lokaliseret(Struer.net) har der været
problemer igår aftes og der bliver nok også problemer idag kl. 17:00 i
30minutter.

Håber dette var svar på jeres spørgsmål.

Mvh

Jesper B. Jensen
www.gratisunlock.dk

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 30-04-03 09:55

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> wrote in message
> Tja de har jo nok fundet ud af at der her i livet ikke kan ydes noget
> gratis?:)

Det er da synd for dig og din omgangskreds hvis du har den instilling.

mvh Frank

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 30-04-03 10:23

>Det er da synd for dig og din omgangskreds hvis du har den instilling.<

tsk tsk....

Untitled Document------------------------ Med Venlig Hilsen Best Regards
Thomas Eriksen Mobilkabler.dk www.mobilkabler.dk - Mobiludstyr - Sat
udstyr - Computere - Telefoner Tele-way Danmark www.tele-way.dk Auth. Dealer
of electric components. info@tele-way.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 30-04-03 10:45

"Mobilkabler.dk" <kontakt@mobilkabler.dk> skrev i en meddelelse

> tsk tsk....

Hvordan skal det forståes, "Mobilkabler"? Du er forhåbentlig ikke af den
mening, at man skal tage sig betalt for *alt*, eller?

Siden er heldigvis oppe igen

\Mandal

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-03 10:58

"Brian Fisker [8900]" <> Hvordan skal det forståes, "Mobilkabler"? Du er
forhåbentlig ikke af den
> mening, at man skal tage sig betalt for *alt*, eller?
>
> Siden er heldigvis oppe igen
>
> \Mandal

Jeg ved ikke om man skal tage penge for alt..Men udfører man en "ydelse" for
folk er det da helt i orden at tage penge for det, især hvis man har haft
udgifter i forbindelse med det !

.. Men jeg er ikke en af dem der græder over at deres side var nede !

--
MVH.

Anders Skalsted

http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 30-04-03 14:05

> Hvordan skal det forståes, "Mobilkabler"? Du er forhåbentlig ikke af den
> mening, at man skal tage sig betalt for *alt*, eller?

Nej det var bare mere din tone over for andre mennesker jeg tsk'ede over.

Synes tendensen er man bare sviner folk til uhæmmet.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 01-05-03 10:25

"Mobilkabler.dk" <kontakt@mobilkabler.dk> wrote in message

> Nej det var bare mere din tone over for andre mennesker jeg tsk'ede over.
>
> Synes tendensen er man bare sviner folk til uhæmmet.

Det er nok mig du hentyder til og ikke Brian. Jeg synes dog ikke, at jeg
sviner nogle til og deler i øvrigt din mening om de stigende tilsvininger.
Læs evt. mit andet svar, for at finde ud af hvorfor jeg skrev det.

mvh Frank

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 01-05-03 14:24

"Mobilkabler.dk" <kontakt@mobilkabler.dk> skrev i en meddelelse
> Nej det var bare mere din tone over for andre mennesker jeg tsk'ede
over.

Ikke forstået?

> Synes tendensen er man bare sviner folk til uhæmmet.

Hvor søren gør jeg det?

\Mandal

Fra : Per Sørensen

Dato : 30-04-03 12:22

Hvad min indstilling er kommer ligesom ikke sagen ved, du tror da vel ikke
alvorligt på at de gør det gratis?????

Kig lige engang på deres side, og fortæl mig så lige engang mere at de gør
det gratis?:)

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 01-05-03 10:21

> Hvad min indstilling er kommer ligesom ikke sagen ved, du tror da vel ikke
> alvorligt på at de gør det gratis?????

Din udtalelse: "der her i livet ikke kan ydes noget gratis", synes jeg er
dybt latterlig. Den var nok sagt halvt i sjov, og det var min udtalelse
også, men også kun halvt. Jeg synes folk er blevet ufattelig grådige, i sær
når det drejer sig om simple ydelser på nettet. Der skal smækkes
forstyrrende rul-ned-reklamer og pop-ups op over det hele, og i dette
tilfælde, hvor jeg går udfra at der bare er tale om et lille simpelt
program, der kan regne oplåsningskoden ud, er der mange steder, hvor de
tager penge for det, og så synes jeg at man er begyndt at blive for grådig.
Indrømmet, jeg ved ikke hvad udgifterne er ved sådan et program, men hvis
jeg havde udregningsmetoden, ville jeg da ikke have noget i mod at bruge en
weekend på det, for så at hjælpe folk gratis, ja du læste rigtigt, *gratis*.
Måske er jeg en gammeldags uddødende race, men jeg er af den instilling at
man skal hjælpe sine medmennesker.

gratisunlock.dk bruger forholdvis uforstyrrende reklamer, hvor der hverken
er rul-ned eller pop-ups, hvilket jeg synes er helt fint, og selv om at de
så brugte nogle af disse rædselsfulde forstyrrende reklamer, ja så ville
filk jo nok alligevel bruge dem, da de får en service som andre tager 100
kr. for.

> Kig lige engang på deres side, og fortæl mig så lige engang mere at de gør
> det gratis?:)

Ja, det koster jo ikke noget at kigge på deres reklamer, vel?

mvh Frank

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 30-04-03 09:54

"Hotrod#01" <Remove this|buggy@sport.tdcadsl.dk> wrote in message