Sonofon / TDC men når jeg sætter Tekmore i~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 29-04-03 08:52

hejsa

jeg har en mobil nokia 3510i
jeg købte den med TDC arb. men prøve at sætte mit sonofon kort over i og det
virket fino.
men når jeg sætter mit telmore i som er klar til brug i dag.
så siger den simkortet ikke registret.
nogle da hved noget om det ???

Hilsen Thomas

Fra : Janus Olsen

Dato : 29-04-03 09:29

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> og det virket fino.
> men når jeg sætter mit telmore i som er klar til brug i dag.

Hej Thomas
Så er dit Telmore kort ikke klar, det har ikke noget at gøre med om den er
låst.
MVH Janus Olsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-04-03 09:40

Thomas Pedersen skrev:

>simkortet ikke registret.

Det har ikke noget med simlocken at gøre. Dit Telmore-kort er
simpelthen bare ikke klar til brug endnu.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 29-04-03 09:55

jamen så er jeg jo en glad manden igen
men jeg ahr ellers fået mail fra telmore og de siger at det skulle værer
klar
men har prøvet på mange tlf og det virker ikke.
men mit gamle sonofon nummer virker enu og det er ellers det de har
overtaget.
så jeg regner med når sonofon er gået ud så virker telmore.
eller hvad siger i ??

hilsen thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-04-03 10:51

Thomas Pedersen skrev:

>jamen så er jeg jo en glad manden igen
>men jeg ahr ellers fået mail fra telmore og de siger at det skulle værer
>klar
>men har prøvet på mange tlf og det virker ikke.

Der er ikke grund til at prøve i flere telefoner.

>men mit gamle sonofon nummer virker enu og det er ellers det de har
>overtaget.
>så jeg regner med når sonofon er gået ud så virker telmore.
>eller hvad siger i ??

Sådan er det oftest. Det gamle SIM-kort stopper med at "virke", og så
går der et par timer (hvis alt går vel), hvorefter det nye virker.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 29-04-03 11:02

ok.
men det er fordi jeg har prøvet i 2 nokia 3310 og de siger 2 forskelle ting
den ene skriver : SIM-kort ikke accepteret
den anden skriver : Registrering af sim-kort mislykkedes

hvad er forskelllen på de 2 sætninger ???

thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-04-03 11:11

Thomas Pedersen skrev:

>men det er fordi jeg har prøvet i 2 nokia 3310 og de siger 2 forskelle ting
>den ene skriver : SIM-kort ikke accepteret

Telefonen vil ikke acceptere SIM-kortet - sikkert fordi telefonen er
låst. Det er (så vidt jeg husker) også den melding man får, hvis man
putter et 5v-kort i en telefon der kun understøtter 3v-kort.

>den anden skriver : Registrering af sim-kort mislykkedes

Betyder oftest, at SIM-kortet endnu ikke er klar til brug på
netværket. Det kan også betyde, at abonnementet er udløbet.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-04-03 00:14

Hej begge,

> Telefonen vil ikke acceptere SIM-kortet - sikkert fordi telefonen er
> låst.

Enig

> Det er (så vidt jeg husker) også den melding man får, hvis man
> putter et 5v-kort i en telefon der kun understøtter 3v-kort.

Dette er et meget sjældent problem. De gange jeg har oplevet det har
telefonerne bare skrevet indsæt sim-kort: der har ikke været spænding nok
til at tænde for den chip, der sidder på kortet.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde