8210
Fra : prsr

Dato : 26-04-03 23:38

Hej
er der nogen der likker inde med en ny ver. soft til 8210 helst v5,31 i full
flas 00200000 - 00400000.

PRSR

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 27-04-03 10:21

Prøv
http://www.freegsm.biz/modules.php?name=Downloads&sd=429

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen
www.modify.dk RemoteUnlock af Nokia tilbydes for 70,00 kr
3510(i), 3650, 6100, 6510, 6610, 7210, 7650, 8310, 8910

Fra : prsr

Dato : 27-04-03 14:22

Taker men det er kun MCU og PPM jeg skal bruge selve Epromen den der likker
fra 003D0000 - 00400000 da der er fejl i min

PRSR

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 27-04-03 14:50

[8210 flash]

Nu I snakker om 8210 flash - hvordan gør man?

Jeg har en Nokia kombiboks og kan uden problemer flashe 3210 og 3310 med
Rollis 4.77,
men denne 8210'er kunne jeg bare ikke få kontakt til. Rollis skriver press
power shortly i ét sekund og så forsvinder teksten bare igen inden jeg kan
nå at trykke på knappen. Knok Phoenix skriver Cannot prepare phone.

Det er ikke kabelproblemer, da jeg sagtens kan udlæse
telefoninformationerne, når jeg sætter kablet over i m-bus porten. Hvad er
der specielt ved 8210'eren ?

Håber nogen kan hjælpe mig

--
Kasper

Fra : abl

Dato : 27-04-03 17:41

Hej
Uden at være expert tror jeg der er to typer rom en rom5 gl og en rom6 og
jeg har læst på nettet at vil man opgadere til 8250 skal det være rom6, så
det kan være problemet

Allan

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b8gn6m$kjn$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 27-04-03 19:41

"abl" <abl@[nospam]lagrand.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har læst på nettet at vil man opgadere til 8250 skal det være rom6, så

Hej Allan,

jeg skal bare have ændret sproget i den, men Rollis og Knok vil slet ikke
forbinde.

--
Kasper

Fra : prsr

Dato : 27-04-03 20:21

Det har jeg også haft det var stikket hvis jeg holdte på den så virkede den

PRSR
"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b8h87a$385$1@sunsite.dk...

Fra : abl

Dato : 27-04-03 20:48

Hej
Det kan nok være stikket til telefonen som prsr nævner, har du valgt rigtig
telefon i programmet eller prøvet at læse med programmet sat til 8250 det
kunne jo være at den var ændret til 8250

p.s. du kan anvende noktool18 til at se vilken rom det er

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 27-04-03 22:07

> [...]
> telefon i programmet eller prøvet at læse med programmet sat til 8250 det
> kunne jo være at den var ændret til 8250

Hej igen,

telefonen er fra Hong Kong så det kan godt være det er en 8250'er, men det
glemte jeg desværre at prøve. Jeg skal nok melde tilbage, hvis jeg kommer i
nærheden af den igen.

--
Kasper

Fra : Janus Olsen

Dato : 27-04-03 21:07

Hej Kasper
I visse tilfælde har det hjulpet mig at lægge en ny eeprom i telefonen, det
ville den nemlig godt, selvom den ikke ville modtage hverken mcu eller ppm,
men har godt villet efter.
MVH Janus Olsen

Fra : easter

Dato : 29-04-03 11:43

jeg mangler en fuld backup til en 8210 rom 5
jeg prøvede at lave den om til 8250 og glemte at det var en rom 5 phone og
det er jo kun en rom 6 phone man kan lave om til 8250 :( så nu vil den
overhodet ingenting håber der er en der kan hjælpe mig med en fuld backup