Underlig Fejl i min 3310!
Fra : alfeX[6705]

Dato : 26-04-03 15:39

Først der kunne min 3310 godt få antenneforbindelse, men den kunne ikke
ringe eller blevet ringet til. Det samme gælder med SMS.
Måske var min 3310 låst, så jeg unlockede den med mit kabel(brugte knok
phoenix)....Nu gider den slet ikke at opfange antenneforbindelse?

nogen som ved hvorfor?

mvh joseph

Fra : master!

Dato : 26-04-03 17:22

"alfeX[6705]" <alfex@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Måske var min 3310 låst, så jeg unlockede den med mit kabel(brugte knok
> phoenix)....Nu gider den slet ikke at opfange antenneforbindelse?

Kontakt det selskab du er kunde hos!

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 26-04-03 18:42

> Måske var min 3310 låst, så jeg unlockede den med mit kabel(brugte knok
> phoenix)....Nu gider den slet ikke at opfange antenneforbindelse?

Har du selv forsøgt at opgradere den også ?
Hvis ikke så er det nok hardwaren, der er blevet defekt.

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Per Sørensen

Dato : 26-04-03 19:09

Tja eller også er det en af de telefoner der er blevet blacklistet af dit
selskab, du skulle vel ikke have telmore?
De har lukket en hel del telefoner også en del der ikke var stjålne, men
hvis du har det selskab, skal du kontakte politiet og de skal nok snakke med
selskabet, har selv gjort det 3 gange nu:)'

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b8egdn$obf$1@sunsite.dk...

Fra : master!

Dato : 26-04-03 21:16

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> selskabet, har selv gjort det 3 gange nu:)'

Hvorfor har telemore gjordt det???
Og har de kun gjordt det på mobiller der har telemore??

Fra : alfeX[6705]

Dato : 26-04-03 23:10

Tror den oprindelig fra Telia... Men mit simkort er fra telmore... i starten
da jeg puttede simkort i .. så fangede den antenneforbindelse med det samme.
Så gik der omkring 5 sec så gik den ud... Så var der ingen forbindelse ...

mvh Joseph

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 27-04-03 11:01

alfeX[6705] wrote:
> [...]
> starten da jeg puttede simkort i .. så fangede den antenneforbindelse
> med det samme. Så gik der omkring 5 sec så gik den ud... Så var der

Har telefonen kun haft signal i 5 sammenhængende sekunder med dit
Telmore kort i? Har du tjekket, om telefonen er simlåst?

\Mandal

Fra : Søren Larsen

Dato : 27-04-03 14:00

> [...]
samme.
> Så gik der omkring 5 sec så gik den ud... Så var der ingen forbindelse ...

Så er det helt sikkert fordi IMEI nummeret er blacklisted....! Så gør den
sådan.

Tjeck at IMEI nummeret i telefonen stemmer overens med nummeret under
batteriet. Du kan se dette nummer ved at trykke *#06#. Gør det ikke det,
skal du ændre nummeret tilbage til det der står under batteriet. Hvis de
passer sammen skal du kontakte dit selskab og få dem til at åbne nummeret
igen, hvis de vil.

Mvh.
Søren Larsen
www.SYLCON.dk - Unlock, raperation og reservedele til din mobiltelefon.
-----Motorola og Nokia unlockes via. IMEI nr.-----

Fra : alfeX[6705]

Dato : 27-04-03 16:45

> [...]
> passer sammen skal du kontakte dit selskab og få dem til at åbne nummeret

Ja nummeret passer. Skal jeg kontakte det selsskab som mobilen er købt til?
Den er oprindelig fra Telia...?

mvh Joseph

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 27-04-03 10:59

> Tja eller også er det en af de telefoner der er blevet blacklistet af dit
> selskab

Så vil Nokia-telefoner da skrive "sim kort kan ikke registreres" ?

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 27-04-03 11:03

Kasper Vibe Grevsen wrote:
> Så vil Nokia-telefoner da skrive "sim kort kan ikke registreres" ?

Nej, ikke hvis telefoner er blacklistet. Hvis det er tilfældet, får du
bare ikke kontakt til nettet. Er dit simkort/nummer derimod blacklistet,
vil du få "Simkort ikke registreret"

\Mandal

Fra : Dytte

Dato : 29-06-03 17:43

Det kan også være at simkortet ikke er registreret... det skete for mig da
jeg skiftede simkort... simkort ikke registreret...

/Dytte

Fra : alfeX[6705]

Dato : 26-04-03 23:01

Jeg opgraderede den til 3315... Jeg har desværre ikke flash-kabel til at
opgradere firmware...

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:b8egdn$obf$1@sunsite.dk...

Fra : master!

Dato : 26-04-03 23:37

Har du prøvet det sim-kort du bruger i en anden telefon?
Hvis ja og der heller ikke var net der så kontakt telemore og fortæl dem om
problemmet...

Fra : alfeX[6705]

Dato : 27-04-03 00:03

Jeps... Jeg har prøvet på 2 andre telefoner. en anden 3310(3315), og en
panasonic gd 67 ... virker da fint.

Fra : Per Sørensen

Dato : 27-04-03 07:06

Jeg ved ikke om det er galt med andre selskaber, kun at telmore har gjort
det, men på foranledning af politiet, så det er intet telmore kan gøre for,
men prøv bare at kontakte telmore:)

Fra : alfeX[6705]

Dato : 27-04-03 12:42

Jeg har prøvet at rette fejlen på min mobi. da jeg tændte den, så var der
intet netværk som før. Men der gik 3-4 secunder så "genstartede" telefonen
af sig selv, og den fangede Telia net med det samme. Dog gik mobilen fra
igen efter 5 secunders tid... :/ så nu er jeg samme sted som jeg startede:
intet netværk/forbindelse..

Fra : Janus Olsen

Dato : 27-04-03 13:52

Hej
Prøv at åbne knok phhoenix igen, og tryk på quick set faid
Det kan hjælpe hvis du er heldig
MVH Janus Olsen