T68i spørgsmål
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 12-05-03 19:59

Hej

Jeg overvejer at købe mig en SE T68i, inden jeg gør det vil jeg blot hører
om der er nogen der af- eller bekræfte om dens kalenderfunktion og
kontakliste kan erstatte en PDA. Hvis der er nogen der har andre input,
positive, såvel som negative, om telefonen må i meget gerne komme med dem.
Er der nogen der ved om dem Elgiganten sælger, med orange Match, er
simlocked?
På forhånd tak
--
Jacob Nielsen

Fjern nospam i mailaddresse

Fra : JMo.

Dato : 12-05-03 20:10

"Jacob Nielsen" <jacobnielsen@nospam.nybro.dk> wrote in

> Jeg overvejer at købe mig en SE T68i, inden jeg gør det vil jeg blot
> hører om der er nogen der af- eller bekræfte om dens kalenderfunktion
> og kontakliste kan erstatte en PDA.

Jeg savner ofte et ordentligt adresse-felt i kontaktlisten.

Fra : Mikael Andresen

Dato : 13-05-03 17:58

du skal tage at købe en P800, det er pda og mobil i en... og det er det
fedeste der er sket mobilindustrien i meget lang tid.. har selv købt en for
to dage siden og er vildt imponeret.....

Mvh. Mikael