Ny Telmorebruger...
Fra : Hans Paulin

Dato : 07-05-03 10:33

....fik Telmore 2.5., og i dag var der en besked på
telefonsvareren...

1)...kan man slå dén (telefonsvareren) fra?

2)...jeg skulle - for at høre beskeden - indtaste en kode, selvom
jeg ringede fra den pågældende telefon!?

3)...jeg prøvede osse at ringe til 45 23 23 23 23 fra fastnet -
men havde dér åbenbart kun mulighed for at *lægge* en besked!?
Hans

Fra : Fatass Uglygrim

Dato : 07-05-03 10:46

På et tidspunkt skrev "Hans Paulin" <his@it.dk> noget i retning
af:

>...fik Telmore 2.5., og i dag var der en besked på
>telefonsvareren...
>
>1)...kan man slå dén (telefonsvareren) fra?

Det tror jeg ikke at man kan, men du kan vel sætte din mobil til
ikke at viderestille til mobilsvar ved optaget, manglende dækning
osv.....

Mvh.
Thomas Jensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-05-03 11:14

Fatass Uglygrim wrote:

> du kan vel sætte din mobil til
> ikke at viderestille til mobilsvar ved optaget, manglende
dækning
> osv.....

....jeg må prøve at kigge på menuen

Tak skal du ha!
Hans

Fra : Kurt Brixen

Dato : 07-05-03 16:10

On Wed, 7 May 2003 12:14:24 +0200, "Hans Paulin" <his@it.dk> wrote:

>...jeg må prøve at kigge på menuen

Kig hellere på hjælp på Telmores site.

<http://www.telmore.dk/telmore/servlet/dk.telmore.web.helpdesk.FaqTextServlet?id=200209211347540143>

Kurt Brixen

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-05-03 22:58

Kurt Brixen wrote:

> Kig hellere på hjælp på Telmores site.

<http://www.telmore.dk/telmore/servlet/dk.telmore.web.helpdesk.Fa
qTextServlet?id=200209211347540143>

....er noteret! - dét gør jeg ved førstkommende lejlighed

Tak skal du ha!
Hans

Fra : Jens

Dato : 07-05-03 10:48

[...]
> 1)...kan man slå dén (telefonsvareren) fra?

Ja, da - det gør du i telefonens menu (tjek evt. brugsforvirringen).

> 2)...jeg skulle - for at høre beskeden - indtaste en kode, selvom
> jeg ringede fra den pågældende telefon!?

Det burde ikke være tilfældet - er din telefon sat op til korrekt
"beskedcenter"? For Telmore kunder er det normalt +45 23 23 23 23 (som du
vist også selv er inde på herunder)

> 3)...jeg prøvede osse at ringe til 45 23 23 23 23 fra fastnet -
> men havde dér åbenbart kun mulighed for at *lægge* en besked!?

Nej, du kan også aflytte, slette mm i din egen beskedbox. Når du har hørt
velkomsthilsen, tastet dit nummer og herefter opfordres til at lægge besked
trykker du "#" og der spørges efter adgangskode. Når den er tastet er alt,
som hvis du ringer op direkte fra din mobilos ,-)

> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Mvh
Jens

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-05-03 11:13

Jens wrote:
> [...]
Når den
> er tastet er alt, som hvis du ringer op direkte fra din mobilos
,-)

....nå, okay - så må jeg bare ha lidt mere tålmodighed næste
gang...

Tak skal du ha!

Hans

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-05-03 16:42

Hans Paulin wrote:
> [...]
> og herefter opfordres til at lægge besked trykker du
> "#" og der spørges efter adgangskode.
>
> ...nå, okay - så må jeg bare ha lidt mere tålmodighed

Bare tryk # så snart der er forbindelse (svareren starter),
så bliver du bedt om at taste koden.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-05-03 22:59

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Bare tryk # så snart der er forbindelse (svareren starter),
> så bliver du bedt om at taste koden.

....smart nok!

....dét prøver jeg næste gang!

Tak skal du ha!
Hans

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-05-03 10:52

"Hans Paulin" <his@it.dk> wrote in message news:b9ajs0$7b9$1@sunsite.dk...
> ...fik Telmore 2.5., og i dag var der en besked på
> telefonsvareren...
>
> 1)...kan man slå dén (telefonsvareren) fra?

I viderestilling på din telefon kan du vælge hvad der skal ske ved
optaget,manglende svar etc (det varierer fra telefon til telefon den præcise
ordlyd heraf).
Der kan du slå telefonsvareren helt fra så du får den klassisk NMT
'telefonen er udenfor radiodækning'. Telmore kan muligvis have det slået til
Default hos dem så det ikke er nok du slår det fra på telefonen (jeg
erindrer det var tilfældet med Orange), en opringning til Telmore skulle
kunne løse dette.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-05-03 11:15

Dennis Pedersen wrote:

> [...]
> slået til Default hos dem så det ikke er nok du slår det fra på
> telefonen (jeg erindrer det var tilfældet med Orange), en

.....'kay - tak skal du ha!
Hans

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 07-05-03 13:32

"Hans Paulin" skrev i en meddelelse news:b9ajs0$7b9$1@sunsite.dk...
> ...fik Telmore 2.5., og i dag var der en besked på
> telefonsvareren...
> 2)...jeg skulle - for at høre beskeden - indtaste en kode, selvom
> jeg ringede fra den pågældende telefon!?

Hvis det var første gang du ringede til tlf.svaren er dette normalt. Der
skal man indtaste en kode første gang, og så skal man vælge én selv som man
kun bruger når man ringer fra en anden tlf. end mobilen selv....

Hygge...
Daniel

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-05-03 22:57

> Hvis det var første gang du ringede til tlf.svaren er dette
normalt.
> Der skal man indtaste en kode første gang,

....øv - jeg troede det var den samme som når man loggede på
Telmores hjemmeside, så jeg valgte dén = 8 cifre - jeg må se, om
jeg kan lave den om til noget, der er lidt kortere!?

> og så skal man vælge én
> selv som man kun bruger når man ringer fra en anden tlf. end
mobilen
> selv....

....kan det være den samme som den første?

(...jeg har så mange pinkoder efterhånden )
Hans

Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-05-03 17:13

"Hans Paulin" <his@it.dk> skrev i en meddelelse news:b9ajs0$7b9$1@sunsite.dk
> ...fik Telmore 2.5., og i dag var der en besked på
> telefonsvareren...
>
> 1)...kan man slå dén (telefonsvareren) fra?

Ja, ved at indtaste ##002# på telefonen og trykke på knappen som om du vil ringe
nummeret ##002# op.

Du kan senere slå telefonsvareren til igen:

Ved optaget: **67*23232323#

Ved manglende svar: **61*23232323**20# (20 er her antallet af sekunder inden
viderestilling til telefonsvareren. Kan sættes til 5, 10, 15, 20, 25 eller 30.

Ved slukket eller manglende dækning: **62*23232323#

Claus

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-05-03 23:01

Claus E Beyer wrote:

snip - en masse godt

....har jeg altsammen noteret mig - tak skal du ha!
Hans