3310 til 3315, hvordan?
Fra : Lars

Dato : 04-05-03 14:24

Hej NG!

Hvordan laver man sin 3310 om til en 3315??
Jeg har kabler og alt det der skal til, mangler bare programmet og den fil
der sikkert skal til...

Mvh
Lars

Fra : Dan Molberg

Dato : 04-05-03 14:33

Det hele er her: http://www.blight.dk/ guide og software.

Fra : Lars

Dato : 04-05-03 15:10

Dan Molberg wrote:

> Det hele er her: http://www.blight.dk/ guide og software.

Mange tak for det, lækker side iøvrigt..

Fra : Anders Hougaard

Dato : 04-05-03 21:37

Lars skrev:

> Hvordan laver man sin 3310 om til en 3315??

Hvad er forskellen?

Mvh

Anders

Fra : DonE

Dato : 05-05-03 09:21

Anders Hougaard skrev noget i stil med det her:

> Hvad er forskellen?
>
> Mvh
>
> Anders

Ved konvertering får du følgende ændringer:
Brug ringetoner som SMS-tone.
Automatisk tastaturlås (f.eks. efter 30 sekunder - valgfrit).
Skift profil på et bestemt tidspunkt af dagen. F.eks. lydløs til kl. 07.
Billedredigering - et tegneprogram hvor du kan tegne dine egne
billedbeskeder.
Clipart (til brug i Billedredigering)
Slet alle SMSer på een gang.

--

/DonE
[Bare fordi man lider af forfølgelsesvanvid